יותר מארבעה עשורים אחרי שירדה משידור, הקומדיה הבריטית האהובה "המלון של פולטי" צפויה לקבל חידוש בכתיבתם של ג'ון קליז ובתו. כך דווח היום (ג') באתר "דדליין".
3 צפייה בגלריה
מתוך "המלון של פולטי"
מתוך "המלון של פולטי"
התגעגענו. מתוך "המלון של פולטי"
(צילום מסך)
כוכב מונטי פייתון קליז צפוי לכתוב ולככב לצד בתו הקומיקאית קמילה, בסדרה חדשה שתעקוב אחר דמותו של בזיל פולטי החצוף והציני, כשהוא מחפש את דרכו בעולם המודרני. בעוד עלילת הסדרה נשמרת בסוד, דווח כי היא תתאר את מערכת היחסים המתחדשת בין פולטי לבין בתו הבוגרת שזה עתה גילה על קיומה, ויחד השניים יחברו לניהול מלון הבוטיק.
עוד במדור טלוויזיה:
השניים עובדים על פיתוח הסדרה עם הבמאי והשחקן רוב ריינר ("אני והחבר'ה", "הנסיכה הקסומה", "כשהארי פגש את סאלי"), והצוות שלו, וקליז בן ה-82 אף התייחס לשיתוף הפעולה הזה ואמר שהוא: "אחד המפגשים היצירתיים הטובים ביותר שהיו לי". ריינר, שעובד בימים אלה גם על סרט המשך ל"ספיינל טאפ", אמר: "ג'ון קליז הוא אגדה קומית. רק הרעיון לעבוד איתו מצחיק אותי".
3 צפייה בגלריה
מתוך "המלון של פולטי"
מתוך "המלון של פולטי"
מתוך "המלון של פולטי"
(צילום מסך)
ג'ון קליז כתב את הסדרה "המלון של פולטי" יחד עם אשתו דאז, השחקנית קוני בות', שגם גילמה את תפקיד פולי החדרנית. הסדרה רצה במשך שתי עונות בנות שישה פרקים כל אחת, ועל אף שהייתה קצרה במיוחד נחשבה לאחת מהקומדיות האהובות ביותר בכל הזמנים. בשנת 2000 הסדרה זכתה בתואר הסדרה הבריטית הטובה ביותר בכל הזמנים על ידי איגוד הסרטים הבריטי.
3 צפייה בגלריה
מתוך "המלון של פולטי"
מתוך "המלון של פולטי"
קוני בות', אשתו לשעבר של קליז בתפקיד פולי. מתוך "המלון של פולטי"
(צילום מסך)
אחרי ש"המלון של פולטי" הסתיימה, כמה רשתות אמריקניות ניסו לאמץ אותה והסדרה זכתה לשלושה עיבודים טלוויזיוניים בארצות הברית שנכשלו בזה אחר זה. ב-2009, ג'ון קליז אמר שלעולם לא יהיה פרק נוסף לסדרה. "אני חושב שכולם יתרגשו אם נעשה את זה", אמר. "הבעיה היא שכשאתה עושה משהו שנחשב טוב מאוד, נוצרת בעיה איומה - איך אתה מתעלה על זה? הציפייה כל כך גבוהה".