השחקן אריק בריידן שמגלם את דמותו של ויקטור ניומן, איש העסקים הנכלולי ב"צעירים חסרי מנוח" מתחילת שנות ה-80 עד היום, חשף אמש (ו') בסרטון בעמוד הפייסבוק שלו כי אובחן עם סרטן, אך לעת עתה ממשיך לשחק באופרת הסבון ברשת CBS.
1 צפייה בגלריה
השחקן אריק בריידן
השחקן אריק בריידן
השחקן אריק בריידן
(צילום: GettyImages)
בריידן, בן ה-82, שיתף כי האבחנה הגיעה לאחר בעיות בשלפוחית ​​השתן ובפרוסטטה שהחמירו בזמן שהתאושש מניתוח להחלפת ברך שעבר לאחרונה. הוא הוסיף כי החליט לשתף בחוויה שלו כי "זה יכול להועיל לגברים מבוגרים שאולי יקשיבו לי".
השחקן סיפר כי הוא אובחן על ידי אורולוג בבית חולים בלוס אנג'לס, ועבר ניתוח מסוג UroLift שמטרתו טיפול בערמונית מוגדלת, שבמהלכו הרופאים הסירו את הגידול. כשהגיעו תוצאות הביופסיה נחשפו כמה תאים סרטניים בדרגה גבוהה, וכעת השחקן עובר טיפול אימונותרפיה. מהסרטון לא ידוע מתי אובחן לראשונה ועבר את הניתוח, אך הוא מספר כי עבר שני טיפולים אימונותרפיים מתוך שישה.
"למדתי עכשיו להקשיב לגוף שלי יותר, ולא לגמור את עצמי", אמר והוסיף שהוא עדיין מתאמן אבל באופן מותאם. "אז אם נראה שאני קצת לא מרגיש טוב, זה נכון, אבל אני אתגבר על זה. הממזר הזה לא ינצח אותי, אני אנצח אותו".
בריידן שיחק את ויקטור ניומן באופרת הסבון הוותיקה במשך 43 עונות, וכמעט 4,000 פרקים. הוא חתם את הסרטון בכך שהמפלט שלו בימים אלה הוא המשחק והודה למעריצים על תמיכתם: "אני שמח שאני מסוגל עדיין ללכת לעבודה. אני נהנה מזה, זה מסיח את דעתי. אני אוהב לשחק ולדעת שאני מבדר אנשים".