רגעים סוריאליסטים אמש (א') בניו יורק, בהופעה של חנן בן ארי: מחוץ ל-kings theatre המפואר מפגינים פרו-פלסטינים, ובפנים, על הבמה, מופיע חנן בן ארי, סביבו אלפי יהודים וישראלים נרגשים. קופצים, שרים. ואז, בין "אני אלוף העולם בליפול" ל"החיים שלנו תותים", מתחילים בקהל לקרוא "ברינג דם הום". זו הייתה רק ההתחלה. צפו:
חנן בן ארי מנגן בפני משלחת של פצועי צה"ל להסברה בניו יורק
בין קהל שמנה אלפים נכחה קבוצה של 21 לוחמים ולוחמות ישראלים שנפצעו ב-7 באוקטובר או בלחימה לאחר מכן, והגיעו למסע הסברה בניו יורק מטעם ארגון נכי צה"ל.
"יש פה גיבורים שהגיעו מישראל, לוחמים שנפצעו. בזכותם אנחנו יכוחים לרקוד, לשמוח", בן ארי הודה לקבוצת הלוחמים הפצועים מהבמה. ואז, כשההופעה הסתיימה והאלפים עזבו, הערב האמיתי התחיל מבחינת בן ארי - והוא קיים עבור הלוחמים מיני-הופעה פרטית.
ל-א', לוחם עוקץ שנפצע בחאן יונס ובא עם צעיף של מכבי תל אביב - שמיד עשה דרכו לצוואר של בן ארי - ביצע הזמר את "חוץ מכדורגל". "לא סתם הבאתי לו את הצעיף הזה, בן ארי הוא מכביסט", א' גילה אחר כך, ואז הוסיף ש"בתקופה של השיקום אתה רוב היום סובל וכואב. לראות כדורגל זה נקודות אור בתוך זה. חנן מבין את זה".
1 צפייה בגלריה
חנן בן ארי מופיע מול פצועי ופצועות צה"ל
חנן בן ארי מופיע מול פצועי ופצועות צה"ל
חנן בן ארי מופיע מול פצועי ופצועות צה"ל
(צילום מסך)
"עם ישראל חי בכל מקום בעולם, גם כאן בניו יורק. זה מחמם ומחזק את הלב", הוסיפה עדן רם מירושלים, שנפצעה ב-7 באוקטובר בבסיס פיקוד העורף אורים. ויו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קליימן, שמוביל את המשלחת, סיכם כי "המפגש המרגש עם בן ארי חיזק את רוחם של הגיבורים. אנו גאים לייצג את ישראל ולחזק את הקשרים עם הקהילה היהודית בניו יורק".