פסטיבל יערות מנשה ישוב במתכונתו החדשה, בשם פסטיבל סנטרל פארק, ויתקיים לאורך ארבעה לילות בין התאריכים 17 עד 20 באוגוסט, בשדה הפתוח במועצה האזורית מגידו. מחיר לכרטיס נע בין 170 שקלים ל-230 שקלים לערב של הופעות.
5 צפייה בגלריה
פסטיבל סנטרל פארק מגידו - אסף אבידן, רביד פלוטניק ויסמין מועלם
פסטיבל סנטרל פארק מגידו - אסף אבידן, רביד פלוטניק ויסמין מועלם
פסטיבל סנטרל פארק מגידו - אסף אבידן, רביד פלוטניק ויסמין מועלם
(צילום: Srdjan Stevanovic / GettyImagesIL, רז גרוס)
בין האמנים שיופיעו בפסטיבל נמצאים חנן בן ארי, אסף אבידן, רביד פלוטניק, יסמין מועלם, מרגי, בלקן ביט בוקס, סימה נון, לולה מארש, נונו, מרסדס בנד, פלד, צליל דנין ופול טראנק. הפסטיבל צפוי לארח גם שורה של שיתופי פעולה מוזיקליים ייחודיים, בהם תוכלו למצוא את טיפקס שיארחו את ערוץ הכיבוד, אקו שתארח את שפיטה, אלון עדר שיארח את דניאלה ספקטור וכן, את הג'ירפות שיארחו את עדן דרסו.
במקביל להופעות בבמה המרכזית, יפעל גם סאות' פארק - מתחם הופעות אלטרנטיבי וחינמי שיארח לאורך כל הפסטיבל סדרה של מופעי מקור, יצירות חדשות בהופעות טרום בכורה, מופעי ילדים, סדנאות אמן, שיתופי פעולה בינלאומיים ועוד. בין האמנים שיופיעו במתחם זה נמצאים טדי נגוסה, עמיר לב, הילה רוח, כהן וג'יי למוטה.
5 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
יפתח את הפסטיבל. חנן בן ארי
(צילום: אורטל לביא נקיי)
בנוסף, בין 17-15 באוגוסט יתקיים במתחם הפסטיבל אירוע בשם מגידו Bandcamp, המיועד לנוער שוחר מוזיקה. המשתתפים בו יוכלו לקחת חלק בסדנאות אמן עם חלק מהאמנים המופיעים וכן, יוכלו להתנסות בנגינה ובלימוד מוזיקה.
5 צפייה בגלריה
להקת טיפקס
להקת טיפקס
יארחו בפסטיבל את ערוץ הכיבוד. להקת טיפקס
(צילום: רונן אקרמן)
"מאז 2009 אנחנו מגשימים את החלום שלנו ומקדמים את התרבות בארץ במסגרת פסטיבל 'יערות מנשה', שהפך עם השנים לאחד מאירועי התרבות המוכרים, והאהובים בישראל", אומר נתי וירבה, מנהל הפסטיבל. "גם השנה אנחנו גאים להתהדר בליין-אפ מהחלומות ולתת לקהל את הכי טוב שאפשר, באחד המקומות הכי יפים בארץ".