אנדיוני - בטלוויזיה: צמד שחקני הטניס המצליחים חוזרים לשתף פעולה - והפעם, בתוכנית ריאליטי. ארליך, שפרש רק לאחרונה ממשחק פעיל אחרי יותר מ-25 שנה, יצטרף לאנדי רם בעונה החדש של התוכנית "גולסטאר" שתשודר ב-HOT.
1 צפייה בגלריה
יוני ארליך אנדי רם
יוני ארליך אנדי רם
יוני ארליך אנדי רם
(צילום: ראובן שוורץ)
אנדי רם ויוני ארליך היו לצמד המצליח ביותר בטניס הישראלי לאורך שנים רבות תחת הכינוי "אנדיוני", ואף זכו באליפות אוסטרליה הפתוחה ב-2008, אחד מארבעת הטורנירים היוקרתיים ביותר בענף. רם פרש מטניס לפני כתשע שנים, בעוד ארליך המשיך לשחק עד לאחרונה, ובגיל 45 הודיע על פרישה.
הפרישה של ארליך הייתה אמורה להתלוות במשחק יוקרתי נגד אחד מהטניסאים הגדולים בהיסטוריה נובאק ג'וקוביץ' בטורניר תל אביב, אולם לרוע המזל ארליך נפצע. בהמשך זכה הטניסאי המעוטר גם לאירוע פרידה בבית נשיא המדינה יצחק הרצוג.
אחרי פרישתו חתם ארליך על הצטרפותו לעונה החדשה של תוכנית הדוקו-ריאליטי הוותיקה "גולסטאר" לצידו של חברו הטוב אנדי רם, שכבר השתתף בעונה אחת של התוכנית, מה שאומר שהשניים שוב יאחדו כוחות - והפעם על המסך הקטן.
אנדיוני יפגשו בעונה החדשה של "גולסטאר", שתצולם ביוון, את איאן זירינג, כוכב הסדרה המיתולוגית "בוורלי הילס 90210", שבאופן מפתיע במיוחד יהיה חלק מהקאסט של התוכנית הישראלית.