במסגרת כנס רב משתתפים שנערך הערב (ד') לעיתונאים ומשקיעים מטעם האחים וורנר דיסקברי, שכידוע מחזיקה בבעלותה גם את רשת HBO, חשף המנכ"ל דייויד זסלב לא מעט מהתוכניות של הרשת לשנים הקרובות, ובין היתר הציג טיזרים לכמה מהסדרות המצופות שאמורות לעלות לאוויר במהלך השנה.
3 צפייה בגלריה
דאינריז טארגריין
דאינריז טארגריין
מעללי סבא-רבא שלה. דאינריז טרגריאן
(צילום: Macall B. Polay באדיבות yes)
עוד לפני מבול החשיפות, זסלב הודיע ששירות הסטרימינג HBO מקס יתמזג עם דיסקברי פלוס וייקרא מעתה רק Max.
בהמשך סיפר כי מתוכננת סדרת בת נוספת ל"משחקי הכס", ככל הנראה הזיכיון המצליח בהיסטוריה של HBO - ואחרי "בית הדרקון", סדרת ספרים נוספת של ג'ורג' ר. ר. מרטין תעובד למסך הקטן. סדרת הנובלות נקראת "עלילות דאנק ואג" (Dunk and Egg) והיא עוקבת אחר הרפתקאותיהם של סר דאנקן הגבוה (דאנק) וגרסה צעירה של אאגון טרגריאן החמישי (אג), 90 שנים לפני האירועים של "שיר על קרח ואש". הסדרה נקראת בינתיים A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight - ולא הרבה ידוע עליה מלבד המידע שנשלח מטעם ההפקה: "כמאה שנים לפני האירועים של 'משחקי הכס', שני גיבורים לא צפויים יסיירו בווסטרוז. אביר צעיר ונאיבי, אך גם אמיץ, סר דאנקן הגבוה ובן לווייתו, אג. מי שיושבים על כס הברזל באותה תקופה אלו בני משפחת טרגריאן, שעדיין נוצרים בזיכרונם את לכתו של הדרקון האחרון. גורלות אדירים, אויבים רבי כוח ומסעות מסוכנים מצפים לשני החברים הללו".
זו אינה הפעם הראשונה ששמו של הספר עולה כעיבוד פוטנציאלי לסדרה. עוד ב-2017, כשהחלו לצוף שמועות לגבי ספין-אופים של "משחקי הכס", נאמר כי שוקלים להפוך את "עלילות דאנק ואג" לסדרה, אולם מרטין טען כי אין להם תוכניות ללכת בכיוון הזה. מאז, כך נראה, הרבה השתנה - ומרטין עצמו יתפקד ככותב הראשי ואחד מהמפיקים בפועל.
3 צפייה בגלריה
"המפץ הגדול"
"המפץ הגדול"
לא הרבה ידוע עדיין. "המפץ הגדול"
(צילום: 'המפץ הגדול' - באדיבות yes)
גם הסיטקום המצליח "המפץ הגדול" מקבל ספין-אוף נוסף, כשהיוצר של סדרת האם, צ'אק לורי, אמון עליו. לא הרבה ידוע על הפרויקט המסקרן, כשגורמים בתעשייה טוענים שהוא נמצא בשלבי הפקה ראשוניים מאוד וטרם נקבע אפילו מי הדמות או הדמויות שהסדרה תתמקד בהן.
כבר בשבוע שעבר עלו דיווחים בנוגע להפקת סדרה המבוססת על סדרת הספרים המצליחה של ג'יי. קיי רולינג, "הארי פוטר", כשהערב הן קיבלו אישור רשמי. גם כאן לא נחשף יותר מדי מידע, אך הכוונה היא ללהק קאסט חדש לחלוטין והמטרה הלא רשמית היא עשר עונות, כאשר כל עונה תתמקד בשנת לימודים אחת בהוגוורטס. לא ברור איך רעיון עשר העונות עומד בקנה אחד עם העובדה שיש רק שבעה ספרים.
3 צפייה בגלריה
מתוך "הארי פוטר"
מתוך "הארי פוטר"
הם דווקא לא יהיו בסדרה. מתוך "הארי פוטר"
(צילום: Warner Bros. Ent.)
עוד בגזרת הספין-אופים, "הפינגווין" בכיכובו של קולין פארל, שעשה את התפקיד גם ב"באטמן" של מאט ריבס בשנה שעברה, קיבלה טיזר ראשון, אך תאריך היציאה עדיין לא ידוע, כשאפשר להניח שנקבל אחד בקומיק-קון בקיץ הקרוב. על פי הטיזר נראה שהסדרה היא מעין גרסה אפלה ל"הסופרנוס". פארל, שהיה מועמד בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בטקס האוסקר האחרון, כמעט בלתי מזוהה מבעד לאיפור הרב ומצליח לשכנע בתור הארכי-פושע המוכר של די-סי, הפינגווין.
"בלש אמיתי" זוכה לעונה רביעית, כשיש גם טיזר מבטיח. ג'ודי פוסטר לוהקה לתפקיד הראשי לצד קאלי רייס, מי שהייתה אלופת העולם באיגרוף ופנתה לקריירת משחק בשנים האחרונות. זירת ההתרחשות הפעם היא אניס, אלסקה, כשהדמויות של פוסטר ורייס יחקרו מקרה היעלמות מוזרה של שמונה אנשים מתחנת מחקר.
אחד הפרויקטים המעניינים הוא המיני-סדרה The Sympathizer, שתעלה לאוויר במהלך 2024. היא מבוססת על הרומן זוכה פרס הפוליצר באותו השם מאת וייט תאן נגויין. רוברט דאוני ג'וניור יככב וישחק לא פחות מארבע דמויות שונות, כשהעלילה היא מותחן ריגול עם נימה סאטירית-ביקורתית של מרגל צרפתי-וייטנאמי במהלך הימים האחרונים של מלחמת וייטנאם והגלות הבלתי נמנעת שלו לארצות הברית.
עוד כוכבת קולנוע שמבליחה במסך הקטן היא זוכת האוסקר קייט ווינסלט, שלוהקה לתפקיד הראשי ב-The Regime, מיני-סדרה שמגוללת את הסיפור של משטר אירופי לאורך שנה בעת שהוא הולך ומתפרק.