זמן קצר לאחר שנודע הערב (ב') כי השחקנית והזמרת הבריטית-אוסטרלית אוליביה ניוטון ג'ון הלכה לעולמה בגיל 73, שחקנים ואמנים שלחו את תנחומיהם למשפחתה ונזכרו ברגעים בהם היו לצידה. "אוליביה היקרה שלי, הפכת את החיים של כולנו להרבה יותר טובים". ספד לה ג'ון טרבולטה. "ההשפעה שלך הייתה מדהימה. אני אוהב אותך כל כך. נראה אותך בהמשך הדרך כשנהיה כולנו שוב ביחד", כתב ברפרור לשיר We Go Together מסרט הקאלט "גריז", שם כיכב לצידה בתפקיד דני זוקו, "שלך מהרגע שראיתי אותך ולתמיד! דני שלך, ג'ון שלך!".
2 צפייה בגלריה
אוליביה ניוטון ג'ון וג'ון טרבולטה
אוליביה ניוטון ג'ון וג'ון טרבולטה
אוליביה ניוטון ג'ון וג'ון טרבולטה
(צילום: רויטרס)
"אנו מבקשים מכולם לכבד את הפרטיות שלנו בשעה קשה זו", כתב בן זוגה ג'ון אסטרלינג בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן קצר. "אוליביה הייתה סמל של ניצחון ותקווה לאורך 30 שנים בהן חלקה את המסע שלה לצד סרטן השד. בזכותה הוקמה קרן אוליביה ניוטון ג'ון, שמוקדשת למחקר בנושא מחלת הסרטן. המשפחה מבקשת מכל מי שיכול לתרום לקרן כדי לכבד את זכרה".
הבת שלה, קלואי רוז לטאנזי, העלתה לחשבון האינסטגרם תמונות ילדות שלה עם אימה, לצד תמונות שלהן מתקופות יותר מאוחרות.
גם רנדל קלייזר, במאי הסרט "גריז", אמר ל"הוליווד ריפורטר" בתגובה לדבר מותה: "הלב שלי נשבר. היא הייתה יחידה במינה, וכל כך חביבה. במשך למעלה מארבעה עשורים של ידידות היא לא הביעה שום דבר מלבד אהבה כלפי כל אדם שפגשה. אוליביה הייתה בדיוק כמו שדמיינת אותה. אני אתגעגע אליה לנצח."
2 צפייה בגלריה
אוליביה ניוטון ג'ון
אוליביה ניוטון ג'ון
אוליביה ניוטון ג'ון
(צילון: Scott Barbour/Getty Images)
"עוד קול של מלאך נוסף למקהלה שם למעלה", ספדה לה הזמרת והשחקנית דיון וורוויק. "לא רק שאוליביה הייתה חברה יקרה, אלא גם אחת מהאנשים הכי נחמדים שהיה לי העונג להקליט ולהופיע איתם. אני בהחלט אתגעגע אליה. כעת היא נחה בזרועותיו של האב שבשמיים".
"אני ממש עצוב לשמוע על לכתה של אוליביה ניוטון-ג'ון, הקראש האמיתי הראשון שלי בתור ילד". כתב בחשבון הטוויטר שלו במאי הסרטים ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה"). "אהבתי את גריז, אהבתי את המוזיקה שלה ובמקרה גם קניתי וגרתי לזמן מה בבית הנפלא שהיא בנתה במאליבו. תנוחי על משכבך בשלום".
במאי הסרטים אדגר רייט ("בייבי דרייבר") כתב, "אוליביה ניוטון ג'ון שלטה במצעדים ובתרבות הפופ כשהייתי ילד, זה הרגיש כאילו היא הייתה מוזיקת פופ".
"נוחי על משכבך בשלום", כתב השחקן אנטוניו בנדרס. "אני שולח תנחומים למשפחתה ולאהוביה".