עונה חדשה, שביעית במספר, לריאליטי הבישול הכי מצחיק וחכם על המסך. עם הקריינות האייקונית של שי אביבי, נפגוש גם הפעם בשלנים חובבים מכל קצוות הארץ שיבשלו, יטעמו, ידרגו ובעיקר יטנפו אחד על השני. במקום קדימון לעונה החדשה, אחד אחד מהסרטונים האהובים עלינו - שבו אפשר לראות איך מבשלים פרק של "בואו לאכול איתי" מאחורי הקלעים.

עונה שלישית לקומדיה השחורה והאייטיזית הזאת, בכיכובה של רוז ביירן הנהדרת ("מסיבת רווקות", "אפלטוני"). ביירן מגלמת את שילה רובין, עקרת בית שמגלה את העולם הקסום של קלטות הווידאו לאימוני אירובי, ואפילו מפיקה אחת משלה, בתקופה שבה אמריקה מתאהבת בעולם הכושר הצבעוני.

מאז הקוליפורמים והחומוס, אפשר להגיד שאנחנו די מכורים לדוקומנטרי על הסכנות שבאוכל שלנו. אז הנה עוד אחד כזה: סרט תיעודי שחושף את אוזלת היד של הרגולציה ומפעלי המזון, ואת ההתעלמות הבוטה מתהליכים שמביאים עד אלינו חיידקים מסכני חיים.

חודש אחרי שעלתה בארה"ב, העונה השנייה של "הדוב" מגיעה גם אלינו ומדובר באירוע של ממש. אחרי עונה ראשונה מוצלחת וסוערת, אנחנו חוזרים אל הסיפור של כרמי, השף המעוטר שחוזר אל הסנדוויצ'ייה המשפחתית במטרה להציל את העסק - אבל גם לברוח מהחיים הכאוטיים של עצמו. בעונה החדשה נראה בקאסט גם שמות כמו בוב אודנקירק ("סמוך על סול") ושרה פולסון. יהיה אינטנסיבי.

עונה שנייה לסדרה המתוקה והקווירית הזאת, המבוססת על סדרת רומנים גרפיים לצעירים באותו השם. הסיפור עוסק בהתאהבות של צ'רלי בניק, וביחסים של שאר החברים לכיתה, בהתאהבויות ובאכזבות. סדרה מקסימה שזכתה לשבחי המבקרים.