דרייק הוגסטין, שגילם את ג'ון בלק באופרת הסבון "ימי חיינו", הלך לעולמו בגיל 70 - יום לפני יום הולדתו ה-71, כך נודע הבוקר (א').
4 צפייה בגלריה
דרייק הוגסטין
דרייק הוגסטין
דרייק הוגסטין
(צילום: AP)
הידיעה על מותו פורסמה ברשתות החברתיות של תוכנית הטלוויזיה הוותיקה. "בלב כבד אנו מודיעים על מותו של דרייק הוגסטין", נכתב בהצהרה, "אבחונו כחולה בסרטן הלבלב טלטל את עולמו, אבל הוא התמודד עם האתגר בעוצמה ובנחישות. לאחר מאבק בלתי-ייאמן, הוא המשיך הלאה בשלווה, כשהוא מוקף ביקיריו".
4 צפייה בגלריה
דרייק הוגסטין ודידרה הול
דרייק הוגסטין ודידרה הול
דרייק הוגסטין ודידרה הול
(צילום: GettyImages)
"הוא היה בעל, אבא, 'פאפא' ושחקן מהמדהימים ביותר", נמשכה ההצהרה. "הוא אהב להופיע עבור קהל התוכנית ולחלוק את הבמה יחד עם צוות השחקנים, הצוות וצוות ההפקה הגדולים בתעשייה. אנחנו אוהבים אותו ונתגעגע אליו כל ימי חיינו".
הוגסטין החל לגלם לראשונה את דמותו של ג'ון בלאק באופרת הסבון הטלוויזיונית בשנת 1986, עם הפסקה בין השנים 2009-2011, ולאחר מכן שב לגלם את הדמות הפופולרית עד מותו. נקודת המפנה העיקרית של דמותו הייתה הגילוי שהוא למעשה רומן בריידי, שנחשב למת במשך 20 שנה (וגולם במקור על ידי וויין נורת'רופ), ושהוא איבד את זיכרונו ועבר מספר ניתוחים פלסטיים.
4 צפייה בגלריה
דרייק הוגסטין ודידרה הול
דרייק הוגסטין ודידרה הול
דרייק הוגסטין ודידרה הול
(צילום: Pascal Le Segretain/GettyImages)
השחקן נולד בפורט וויין, אינדיאנה, ב-29 בספטמבר 1953. באוניברסיטה הוא למד מיקרוביולוגיה ומדעים שימושיים תחת מלגת בייסבול, ונבחר על ידי שתי קבוצות בייסבול של ליגת העל (סנט לואיס קרדינלס והניו יורק יאנקיז). אולם ב-1977 הוגסטין נפצע, מה שקטע את קריירת הבייסבול שלו וגרם לו להסב את מקצועו ולהיכנס לתעשיית הבידור. כך, בתחילת דרכו, נבחר כאחד מ-30 שחקנים במאגר של 75,000 מועמדים לחיפוש כישרונות ארצי שערכו אולפני קולומביה. לאחר שהשלים את תוכנית ההכשרה, הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בטלוויזיה ב-1982.
"זה אירוע קשה מאוד לכולנו. הוגי היה שחקן קבוצתי אולטימטיבי ואין מספיק מילים כדי להביע עד כמה הוא יחסר", כתב קן קורדיי, המפיק בפועל של התוכנית, "ההשפעה האישית והמקצועית שלו על התוכנית שלנו הייתה עמוקה ולנצח לא יהיו לו מתחרים".
4 צפייה בגלריה
דרייק הוגסטין
דרייק הוגסטין
קאסט "ימי חיינו"
(צילום: NBC, Gettyimages)
השחקנית ננסי לי גרהן, שכיכבה באופרת הסבון "ג'נרל הוספיטל", כתבה ב-X (טוויטר לשעבר): "תנחומיי העמוקים למשפחתו, לחבריו ולמעריציו של דרייק הוגסטין. איזה איש מקסים, מקסים ואדיב".