יומיים אחרי פרסום הסרטון שבו הוא נראה מכה את זוגתו לשעבר הזמרת קאסי - שון "דידי" קומבס מגיב על התקרית וטוען: "הייתי בשפל תחתית".
1 צפייה בגלריה
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
(צילום: Joe Maher/Getty Images)
בתגובה המצולמת שפרסם היום (א') באינסטגרם, אומר הראפר האמריקני בן ה-54, "כל כך קשה להיזכר בזמנים האפלים ביותר בחייך, לפעמים את צריך לעשות את זה. הייתי דפוק"
בסרטון נראה קומבס מכה באכזריות את קאסי ונטורה, מי שהייתה בת הזוג שלו במשך עשור - ושהאשימה אותו באונס, התעללות פיזית והתעללות פסיכולוגית ממושכת, בטרם השניים הגיעו להסכם שפרטיו לא פורסמו.
"הגעתי לשפל תחתית", המשיך קומבס בתגובתו, "אבל אני לא מחפש תירוצים, ההתנהגות שלי בסרטון הזה בלתי נסלחת. אני לוקח אחריות מלאה על פעולותיי בסרטון, מגעיל. נגעלתי אז כשעשיתי את זה, אני נגעל עכשיו. הלכתי ותרתי אחר עזרה מקצועית, וקיבלתי אותה בטיפול ובגמילה. ביקשתי מאלוהים את רחמיו ואת חסדיו".
קומבס סיים את דבריו בהתנצלות. "אני כל כך מצטער. אבל אני מחויב להפוך לאדם טוב יותר בכל יום ויומו. אני לא מבקש סליחה, אני באמת מצטער".
במרץ האחרון סוכני FBI פשטו על בתיו של קומבס בלוס אנג'לס ובמיאמי ביץ’, עצרו אותו בשדה תעופה באזור מיאמי והחרימו את המכשירים האלקטרוניים שלו. קומבס הכחיש בתוקף את ההאשמות בתביעות האזרחיות נגדו וכינה אותן "האשמות מחליאות״ של אנשים שמחפשים כסף קל.
הפשיטה הגיעה לאחר שעלו אישומים נוספים כנגד קומבס בעוון אונס והתעללות מינית, בעקבות האשמותיה הראשוניות של ונטורה. שתי מתלוננות נוספות טענו כי קומבס סימם, תקף אותן והתעלל בהן - ואחת מהן אף העידה כי חנק אותה עד שהתעלפה.