אישה שטוענת כי עבדה כרקדנית אצל הראפר סנופ דוג ושותפו בישופ דון "מג'יק" חואן (דונלד קמפבל) תובעת אותם על תקיפה מינית שהתרחשה לפני כעשור. התביעה הוגשה ימים ספורים לפני הופעתו של הראפר במופע המחצית של הסופרבול שיתקיים בלילה שבין ראשון לשני.
האישה שנשארה אלמונית, הגישה את התביעה לבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס אתמול (ד') ובה היא טוענת כי ההתקפות מצד הראפר וחברו התרחשו לאחר שנכחה בהופעה של סנופ דוג בקליפורניה ב-29 במאי 2013. לפי הדיווח במגזין "רולינג סטון", התובעת טוענת כי הותקפה פעמיים ברצף לאחר שהסכימה כי קמפבל ייקח אותה לביתה, אך נרדמה במכוניתו ומצאה את עצמה בביתו בניגוד לרצונה. לטענתה, קמפבל הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי בביתו.
2 צפייה בגלריה
סנופ דוג
סנופ דוג
סנופ דוג
(צילום: AP)
לאחר מכן, נטען בתביעה, התוקף דרש ממנה ללוות אותו לאולפן שבו סנופ דוג צילם את סדרת הטלוויזיה שלו, Snoop Dogg’s Double G News Network. קמפבל אמר לה שסנופ רוצה שתבוא ואולי הוא יהפוך אותה לנערת מזג האוויר שלו, והיא הסכימה בתקווה לקדם את הקריירה שלה.
לפי התביעה, היא חשה ברע ולכן השתמשה בשירותים באולפן, כאשר סנופ דוג נכנס אל החדר במפתיע, סגר את הדלת, תפס את כתפה והכריח אותה לבצע בו מין אוראלי. "אחרי מספר דקות, הנתבע סנופ דוג משך את איבר מינו מפיה של התובעת, בחוסר סיפוק נראה לעין מחוסר הרצון של התובעת ומתחושת הגועל שלה מכך שנאלצה לבצע מין אוראלי", נכתב בתביעה. לאחר מכן הראפר המשיך לספק את עצמו ואמר כי יביא לתובעת משהו לנקות את עצמה. לטענת התביעה הוא השאיר אותה בחדר השירותים "מושפלת, מפוחדת ובפאניקה".
מקור המייצג את סנופ דוג אמר בתגובה ל-TMZ כי האישה הגישה את התביעה בכוונה לפני סוף השבוע של מופע הסופרבול. כאמור, סנופ דוג אמור להופיע ביום ראשון הקרוב במופע המחצית של הסופרבול לצד שורה ארוכה של אמני היפ הופ בהם קנדריק לאמאר, ד"ר דרה, אמינם ומארי ג'יי בלייג'.
לטענת התובעת היא לא הגישה את התביעה מיד כי היא "חשבה על הביטחון התעסוקתי שלה", עוד אמרה כי הייתה מועסקת מספר שנים בחברות שונות השייכות לסנופ דוג. לאחר הגשת התביעה נעשה ניסיון לפתור את הסכסוך בהליך גישור שנכשל ביום ג' האחרון. מיד לאחריו פרסם הראפר פוסט באינסטגרם ובו כתב "עונת הגולדיגריות כאן".
2 צפייה בגלריה
הפוסט של סנופ דוג באינסטגרם
הפוסט של סנופ דוג באינסטגרם
הפוסט של סנופ דוג באינסטגרם
(צילום מסך, אינסטגרם)
אין זו התביעה הראשונה המוגשת נגד הראפר. בעבר המאפרת קיילי בל הגישה תביעה נגד סנופ דוג על תקיפה מינית שלו ושל חבריו ב-2003. זמן קצר לפני שהגישה את תביעתה, תבע אותה הראפר על סחיטה ובל ויתרה על התביעה ואמרה כי "הנושא נסגר באופן חברי".
בתוך כך, היום נודע כי הראפר בן ה-50 רכש את הלייבל האיקוני Death Row Records, שהשיק את הקריירה המוצלחת שלו ושל ענקי היפ הופ כמו טופאק שאקור ובין מקימיו בשנת 1992 נמנה ד"ר דרה. "אני נרגש ומעריך את ההזדמנות לרכוש את מותג Death Row Records האיקוני והחשוב תרבותית", אמר בהודעה לתקשורת. "זה מרגיש טוב להחזיק בלייבל שלקחתי בו חלק בהתחלת הקריירה שלי, זה רגע חשוב מאוד עבורי".
כמו כן, הראפר אמור להוציא מחר שיר חדש יחד עם הצמד הישראלי סטטיק ובן אל ועם הראפר ליל ביייבי שייקרא Ziki Ziki.