הראפר קנדריק לאמאר יופיע במופע המחצית של הסופרבול הקרוב, כך הודיעו היום (א') אפל מיוזיק, רוק ניישן וליגת הפוטבול הלאומית בארצות הברית. האירוע עתיד להתקיים ב-9 בפברואר באיצטדיון סיזרס סופרדום שבניו אורלינס וישודר ברשת פוקס.
1 צפייה בגלריה
קנדריק לאמאר
קנדריק לאמאר
קנדריק לאמאר
(צילום: AP)
"מוזיקת ​​ראפ היא עדיין הז'אנר המשפיע ביותר", מסר הראפר בהצהרה, "ואני אהיה שם כדי להזכיר לעולם למה. הם קיבלו את האדם המתאים".
יומי קנדריק לאמאר דרייק
זו תהיה הפעם השנייה שלאמאר מופיע במופע המחצית באירוע הספורט, לאחר שב-2022 היה חלק מנבחרת הכוכבים שעלו על הבמה עם ד"ר דרה. פרט ללאמאר השתתפו אז גם מרי ג'יי בלייג', סנופ דוג, אמינם ועוד. ההכרזה מגיעה גם לאחר הקרב המוזיקלי המתוקשר בין למאר לדרייק מוקדם יותר השנה, שהניב את אחד השירים הבולטים של השנה החולפת, Not Like Us.
ג'יי זי, מייסד חברת רוק ניישן שנמנית על אחת ממפיקות המופע, אמר: "קנדריק לאמאר הוא באמת אמן ופרפורמר של פעם בדור. אהבתו העמוקה להיפ-הופ ולתרבות מעידה על החזון האמנותי שלו. יש לו יכולת להגדיר ולהשפיע על תרבות ברחבי העולם, שאין שני לה. עבודתו של קנדריק מתעלה על מוזיקה, וההשפעה שלו תורגש במשך שנים רבות".
סת' דודובסקי, ראש מחלקת מוזיקה ב-NFL, אמר, "מעט אמנים השפיעו על המוזיקה והתרבות בצורה כה עמוקה כמו קנדריק לאמאר. פעם אחר פעם, קנדריק הוכיח את יכולתו הייחודית ליצור רגעים שמהדהדים, מגדירים מחדש ובסופו של דבר מרעידים את היסוד של ההיפ-הופ. אנו נרגשים לשתף פעולה עם קנדריק, רוק ניישן ואפל מיוזיק כדי לספק עוד מופע מחצית בלתי נשכח".
על הניהול האמנותי של המופע תהיה אמונה החברה שייסד לאמאר PGLang, שהייתה אחראית גם על סיבוב ההופעות העולמי האחרון של הראפר שהחל ב-2022 והסתיים במרץ השנה.
הופעתו של לאמאר מגיעה לאחר שבשנה שעברה עלה על במת מופע המחצית אשר, ושנה לפניו הופיעה ריהאנה שחשפה בשידור שהיא בהיריון עם יחדה השני. ב-2022 כאמור הופיע ד"ר דרה עם נבחרת האולסטארס שלו.
מאז יציאת אלבומו Good Kid, m.A.A.d City ב-2012, לאמאר הפך לאחד הראפרים החשובים והמשפיעים ביותר בעולם. הוא זכה ב-17 פרסי גראמי ובשנת 2018 אף הפך לאמן הראשון שאינו מוזיקאי קלאסי או בסגנון ג'אז, שזוכה בפרס פוליצר, על אלבומו Damn. במאי 2022 שחרר את אלבומו האחרון - Mr. Morale & the Big Steppers.
פורסם לראשונה: 19:01, 08.09.24