סם ניל בן ה-75, שידוע בעיקר כד"ר אלן גרנט בסרטי "פארק היורה", ביקש להרגיע את מעריציו המודאגים לאחר שחשף כי הוא אובחן עם סרטן הדם בדרגה שלוש. "אני בחיים ובטוב, ו[המחלה] בהפוגה מזה כשמונה חודשים", אמר בסרטון ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו במהלך סוף השבוע האחרון.
1 צפייה בגלריה
סם ניל
סם ניל
"אני בטוב". סם ניל
(צילום: Mark Metcalfe/Getty Images for AFI)
"נראה שהחדשות לגביי נמצאות בכל מקום כרגע, ושהכותרות הן: 'סרטן! מחלת הסרטן! סרטן!', וזה די מעייף כי כפי שאתם רואים, אני בחיים ובטוב", אמר השחקן. "אני חי ובועט ושמח מאוד לחזור לעבודה. אנחנו מתחילים לצלם פרויקט בשם Apples Never Fall בעוד כשבעה ימים יחד עם צוות שחקנים נפלא".
עוד הוסיף: "אז הנה אני, והלוואי שהכותרת לא הייתה סביב 'הדבר הזה', כי העיקר הוא שכתבתי את הספר. לא באמת התכוונתי לכתוב, אבל חיפשתי משהו לעשות בזמן שהייתי בטיפול, הייתי רגיל ללכת לעבודה ופתאום לא יכולתי ללכת לעבודה. אז זו הסיבה שכתבתי את הספר, ואני חייב לומר שהיה לו ביקוש גדול. נראה שאנשים אוהבים את זה, וזה נהדר".
ניל, שגם מוכר מתפקידיו בסרטים "המרדף אחר אוקטובר האדום" ו"הפסנתר", ניגש לקבל טיפול רפואי לאחר שהבחין שיש לו גושים בצווארו בזמן שקידם את סרטו "עולם היורה: עולם חדש" בשנה שעברה. השחקן סיפר ל-BBC כי הוא סובל מ"סוג אכזרי של לימפומה אגרסיבית" שאינה מסוג הודג'קין.
בפוסט ששיתף בחשבון האינסטגרם, ניל בן ה-75 שיתף גם בהתנסות הראשונה שלו כסופר. "הייתי מאוד עצבני, כמובן. אבל בכל מקרה, אני חושב שהוא כייפי. בכותרת המשנה של הספר היא 'סרטים, חיים, אהבה וקטסטרופות אחרות', זה נותן קצת מושג על כל הדברים המטורפים שקרו לי. מעולם לא חשבתי שתהיה לי קריירה כשחקן, שלא לדבר על שחקן קולנוע. אז אני מלא תודה על מה שעברתי בחיים האלה, ועל זה נכתב הספר. אני מקווה שתהנו ממנו. הוא יותר משעשע ממה שציפיתי. ובואו לא נדאג יותר מדי לגבי 'כל זה' כי אני בסדר. בסדר?".