חייו האישיים של השחקן הטרנסג'נדר הקנדי אליוט פייג' ימצאו ביטוי גם בסדרת הטלוויזיה המצליחה, "אקדמיית המטריייה", שבה הוא גילם עד כה את דמותה של וניה הרגריבס. בעונה השלישית, שתעלה לאוויר ב-22 ביוני 2022, תהפוך וניה לויקטור.
1 צפייה בגלריה
אליוט פייג'
אליוט פייג'
סיפורו האישי משתלב בתסריט. אליוט פייג'
(צילום: אינסטגרם)
וניה הרגריבס היא אחת מתוך שבעה ילדים בעלי כוחות על שאומצו על ידי מיליארדר מטורף, וזאת במטרה להפוך אותם ליחידת סגולה של גיבורים. וניה, המכונה גם "מספר 7", היא האחות בעלת הכוחות החזקים ביותר, ובמהלך עונותיה הקודמות של הסדרה ניהלה רומן עם גברים ונשים כאחד, אולם בחרה שלא להגדיר מפורשות את נטיותיה המיניות.
פייג', שכאמור גילם עד כה את וניה ב"אקדמיית המטרייה", צייץ אתמול (ד') בחשבון הטוויטר שלו: "הכירו את ויקטור הרגריבס", ושירות הסטרימינג נטפליקס צייץ בחזרה: "ברוך הבא למשפחה, ויקטור. אנחנו כל כך שמחים שאתה כאן".
עוד בערוץ הטלוויזיה:
אליוט פייג, המוכר לנו מהסרט "ג'ונו", הצהיר על כוונתו לעבור הליך להתאמה מגדרית בשלהי שנת 2020. הוא לוהק ל"אקדמיית המטרייה", שעלתה לשידור ב-2019, ומבוססת על קומיקס באותו שם, שיצר אמן הקומיקס האמריקני, ג'רארד ויי. בעונה השנייה של הסדרה חזרו גיבוריה לשנות ה-60 בניסיון להציל את העולם מאפוקליפסה, אך בשובם להווה - בפרק הסיום של העונה - גילו שניסיונם אומנם צלח, אך ההווה שאליו הם שייכים השתנה לחלוטין. ויקטור (לשעבר וניה), יחד עם אחיו ואחותו, ינסו להציל את המצב בעונה השלישית.