התנצל גם על הבמה: אייל גולן חזר הערב (ג') לבמה באשקלון וביקש להתייחס לאירוע אמש, במהלכו נזרק עליו בקבוק והוא כינה את הזורק "קוקסינל" ו"ילדה קטנה עם קוקיות" - מה שעורר גינויים רבים.
אייל גולן בהופעה באשקלון
"אתמול הופעתי כאן על הבמה הזאת, ובאמצע ההופעה זרקו בקבוקים לבמה. בפעם הראשונה זה פגע בדרבוקיסט שלי ובפעם השנייה זה פגע בי. הדבר הזה מאוד מסוכן, לא נעים, ובעיקר פוגעני ולא מכבד. ועוד מילה - אחרי שזרקו עליי את הבקבוק אתמול, התעצבנתי בשנייה ואמרתי מילים לא נעימות. אני רוצה להתעכב על זה רגע -
"כשאמרתי קוקסינל, התכוונתי להגיד שמדובר בפחדן. אבל טעיתי פעמיים. זו גם מילה פוגענית, שכבר לא מתאים להגיד, ועל כך אני מתנצל. וגם, האמת, הטרנסים והטרנסיות שאני מכיר הם אנשים מאוד אמיצים ויקרים, אנשים שעושים דרך ארוכה ומורכבת בחיים, כדי להיות מי שהם. אז אני מתנצל בפני מי שנפגע, בטח בפני הקהילה הלהט"בית שמאוד יקרה לליבי. מאז ומעולם כיבדתי כל אדם באשר הוא אדם, ואני אוהב, מקבל ומכבד את כל הקהילות".
1 צפייה בגלריה
אייל גולן בהופעה באשקלון
אייל גולן בהופעה באשקלון
אייל גולן בהופעה באשקלון
כאמור, התקרית עוררה הדים רבים אשר ביקשו לגנות את דבריו של גולן מחד, ולגנות את המעשה של הזורק מאידך. יוני אשר, שבנותיו נחטפו על ידי חמאס ושוחררו כעבור 49 יום, שיתף תמונה של בתו עם קוקיות וכתב כי לא מדובר בסימן לחולשה. גם הזמר רן דנקר התייחס לתקרית בתוכנית של מאיה וקותי בכאן גימל, וביקש לגנות דווקא את תופעת זריקת החפצים, "כשקורה דבר כזה זה פוגע מאוד, גם נפשית", אמר והוסיף כי "ברגע כזה צריך לעצור את ההופעה".
יושבת ראש נעמ"ת, חגית פאר, שאומנם בירכה את הזמר על התנצלותו כבר אמש, גינתה את האמירה והוסיפה כי "אם הוא באמת מתנצל אולי כדאי שיגבה זאת במעשים ויתרום את רווחי ההופעה לגופים שמקדמים את אותן אוכלוסיות שבהן פגע, ארגוני קהילה גאה והעצמת ילדות, כן גם כאלו שיש להן קוקיות".