סרט המשך המבוסס על סדרת הנעורים הפופולרית מבית ניקולודיאון "זואי 101" יוצא לדרך בפרמאונט+ ויכלול כמה מחברי הקאסט המקורי בהם ג'יימי לין ספירס - אחותה של בריטני, כך מדווחים אתרים מעבר לים.
1 צפייה בגלריה
ג'יימי לין ספירס
ג'יימי לין ספירס
ג'יימי לין ספירס
(צילום: AP)
גורמים בניקולודיאון הודיעו היום (ה') כי החלו לעבוד על "זואי 102" (שם זמני). ג'יימי לין ספירס צפויה לשוב לתפקידה כזואי ברוקס וגם לשמש כמפיקה בפועל. כמו כן צפויים להשתתף גם ארין סנדרס (קווין פנסקי), שון פלין (צ'ייס מתיוז) מתיו אנדרווד (לוגן ריס), כריסטופר מסי (מייקל בארט) אבי ווילד (סטייסי דילסן) וג'ק סלבטורה (מארק דל פיגאלו). לפי הדיווחים השחקנית ויקטוריה ג'סטיס (שגילמה את לולה מרטינז) לא צפויה להשתתף בסרט.
הסיפור יתבסס על העלילה המקורית מאת דן שניידר (שהואשם על ידי שחקנים ואנשי צוות ביצירת סביבת עבודה "דוחה", כלשונם), אלא שהפעם בוגרי בית הספר "פסיפיק קוסט" מתאחדים לרגל חתונה. "אני ממש מתרגשת לחזור למשפחה שלי מבית הספר ולהמשיך את הסיפור של זואי וכל הדמויות שהמעריצים מכירים ואוהבים", פרסמה ספירס בהצהרה.
לסדרה המקורית היו ארבע עונות ששושדרו בין השנים 2005 עד 2008, הן עסקו בסיפורם של זואי ברוקס וחבריה המתבגרים, כשברוקס מתחילה ללמוד בבית הספר "פסיפיק קוסט" שזמן קצר קודם כן היה בית ספר לבנים בלבד.