רגע אחרי שכבשה את טקס פרסי "האמי" עם 11 פרסים, הפקת "הכתר" ממשיכה לעבוד על העונה החמישית במרץ. היום (ה') נחשף באתר "וראייטי" כי סלים דאו (70), המגדיר את עצמו כשחקן פלסטיני, לוהק לשורותיה בתפקיד המיליארדר מוחמד אל-פאייד - אביו של דודי אל-פאייד, בן זוגה של הנסיכה דיאנה, שנהרג יחד עימה בתאונת הדרכים הקטלנית בצרפת.
3 צפייה בגלריה
סלים דאו
סלים דאו
סלים דאו
(צילום: אלעד גרשגורן)
בשיחה עם ynet אמר דאו: "זה ענק, זו המתנה הכי נפלאה ששחקן יכול לחלום עליה, זה התפקיד הכי גדול בקריירה שלי. עשיתי תפקידים שאני גאה בהם מאוד. בין הסדרות שיש בעולם - זה הדבר הכי גדול שיש בעולם. לגבי התפקיד אני יכול להגיד שאני אהיה בשתי עונות. בעונה החמישית יהיו לי שני פרקים ובעונה השישית יהיו לי שמונה פרקים".
3 צפייה בגלריה
מוחמד אל-פאייד
מוחמד אל-פאייד
מוחמד אל-פאייד
(צילום: AP)
מי שיגלם את בנו המנוח של מוחמד, מפיק הסרטים דודי אל-פאייד, הוא השחקן הבריטי חאליד עבדאללה, שכיכב בעיבוד הקולנועי ל"רודף העפיפונים". ב"הכתר" הוא ישחק מול אליזבת דביקי ("טנט"), השחקנית שנבחרה לגלם את גרסתה המבוגרת יותר של הנסיכה דיאנה, ובכך להמשיך את דרכה של אמה קורין.
מוחמד אל-פאייד, כיום בן 92, הוא מיליארדר מצרי-בריטי והבעלים לשעבר של בית הכלבו היוקרתי בלונדון, הרודס.
בשלב זה לא נחשפו פרטים נוספים בנוגע לעלילת העונה החמישית, אולם על פי הליהוקים ניתן להבין כי הצופים יקבלו הצצה לרגעים האחרונים בחייה של דיאנה, לפני שנהרגה כאמור יחד עם אל-פאייד הבן בתאונת דרכים קטלנית בפריז, בשנת 1997.
3 צפייה בגלריה
מתוך "הכתר"
מתוך "הכתר"
מתוך "הכתר"
(באדיבות נטפליקס)
דאו, המשחק מזה שנים ארוכות בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע, התפרסם כשהופיע בסרט "אוונטי פופולו" של רפי בוקאי בשנת 1986. כמו כן, הוא זכור גם בזכות תפקידו ב"גמר גביע" (1991), "מסעות ג'יימס בארץ הקודש" (2003), "תל אביב על האש" (2018) וכמובן בסדרה "עבודה ערבית" של סייד קשוע.