הבוקר (ד') הצטרפה ישראל לרזומה של דיסקברי+, והפכה למדינה ה-221 ששירות הבידור של האחים וורנר-דיסקברי מגיע אליו. אכן, האוקיינוסים מעולם לא נראו קטנים יותר. שיתוף הפעולה בין דיסקברי+ ל-yes פותח כבר מהיום בפני הצופה הישראלי מגוון תכנים, שנפרשים על פני 2,000 שעות צפייה ונעים בין עולמות הדוקו, הרכב, האוכל והריאליטי עם כמה מהשמות המדוברים בתעשיית הבידור. אלו כמה מהתכנים הבולטים והמדוברים שמגיעים למסכים שלנו:
5 צפייה בגלריה
דיסקברי פלוס
דיסקברי פלוס
בקרוב אצלנו. דיסקברי+

קניבליזם, BDSM ואונס: סדרת הדוקו על ארמי האמר

בתחילת 2021 נחשפו הודעות ועדויות על התעללות מצדו של שחקן הקולנוע ההוליוודי ארמי האמר ("רצח על הנילוס", "הרשת החברתית") כלפי בנות זוגו לשעבר. סדרת הדוקו של דיסקברי+ חושפת את העדויות של בנות זוגו של האמר, ומגלה כי שורשי הניצול במשפחתו של השחקן מתחילים הרבה לפניו - חמישה דורות אחורה, אם לדייק - וכוללים שחיתות, מרמה, התעללות והתמכרות. דודתו של האמר, קייסי, אף חושפת בסדרה את הסודות והסקנדלים שהמשפחה ניסתה להחביא בארון במשך כל השנים. לדברי המבקרת שלנו, שכבר צפתה בדוקו ואף כתבה על כך, "הסודות של משפחת האמר" הוא אומנם לא דוקו מופתי ואפילו לא מביא לשולחן פרטים חדשים, אבל הוא עוד חולייה בשרשרת שנועדה לקטוע שרשרת אחרת של ניצול, התעללות ובושה.
"הסודות של משפחת האמר
(קרדיט: דיסקברי+)

ג'וני נגד אמבר

דוקו בן שני חלקים שמספק מבט למערכת היחסים הרעילה בין ג'וני דפ לאמבר הרד, שמאבקם בבית המשפט הסתיים לא מזמן בניצחונו של הראשון. הדוקו עוסק בתביעת הדיבה שהגיש דפ נגד הצהובון הבריטי The Sun אחרי שטען שהוא "מכה נשים", ובימים אלו מופקת סדרת המשך שתעלה באוקטובר.
5 צפייה בגלריה
מתוך "ג'וני נגד אמבר"
מתוך "ג'וני נגד אמבר"
מתוך "ג'וני נגד אמבר"
(צילום: Warner Bros. Discovery באדיבות yes)

אופרה ווינפרי מראיינת

כוהנת הטוק-שואו אופרה ווינפרי נפגשת בסדרה זו עם שלל מפורסמים, מנהיגים, סופרים ורועים רוחניים במטרה לחקור את עולמות ה-Well Being ולחיות חיים מלאים ומודעים. בין אורחיה - ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה"), שרון סטון, פריאנקה צ'ופרה ג'ונס ועוד.
5 צפייה בגלריה
מתוך "אופרה ווינפרי מראיינת"
מתוך "אופרה ווינפרי מראיינת"
מתוך "אופרה ווינפרי מראיינת"
(צילום: Warner Bros. Discovery באדיבות yes)

איימי שומר לומדת לבשל (לא מצונזר)

ממש בהתאם לשמה, השחקנית והקומיקאית איימי שומר לומדת לבשל בסדרה הזו. שומר ובעלה השף, כריס פישר, מבשלים בביתם בעיירת החוף האמידה מרתה'ס ויניארד, כשכריס מלמד את איימי לבשל ממצרכים שמגיעים מהגינה שלהם. לפי שם הסדרה, "לא מצונזר", אפשר להבין ששומר מביאה גם פה את ההומור והאופי הייחודי שלה.

עוד בדוקו

"הילסונג: כנסיית הענק נחשפת": סדרה דוקומנטרית על הכנסייה הטרנדית "הילסונג", שבין חבריה נמנים ג'סטין ביבר, הכדורסלן קווין דוראנט וקורטני קרדשיאן. הדוקו עוקב אחר עלייתה לגדולה של הכנסייה שהתפשטה בעולם - ונפילתה, ומגוללת את ההתעללויות, הניצולים והתרמיות הכספיות באמצעות אנשים שהיו בכנסייה והתפכחו, כמו גם עדויות ממומחים.
"טראמפ: גישה חסרת תקדים": סדרת דוקו נוספת של דיסקברי+ שתגיע אלינו תעסוק בדונלד טראמפ, כשהיא מעניקה גישה בלעדית לנשיא לשעבר עם ראיונות עימו ועם בני משפחתו. הסדרה של היוצר הדוקומנטרי אלכס הולדר עוקבת אחר הנשיא במהלך שלטונו עד ההסתערות המפורסמת על הקפיטול, עם התייחסות ראשונה של טראמפ לאירועים שהתרחשו ב-6 בינואר.
5 צפייה בגלריה
מתוך "טראמפ: גישה חסרת תקדים"
מתוך "טראמפ: גישה חסרת תקדים"
מתוך "טראמפ: גישה חסרת תקדים"
(צילום: Warner Bros. Discovery באדיבות yes)
"תכירו, סלמה בלייר": סרט דוקומנטרי על השחקנית סלמה בלייר, שמתמודדת עם טרשת נפוצה. בלייר, שמוכרת בעיקר מתפקידים בסרטים כמו "משחקי פיתוי" ו"לא רק בלונדינית", חשפה ב-2018 את המחלה שלה. במקביל היא המשיכה להגיע לשטיחים אדומים ולהתראיין (בקרוב היא אף תשתתף ב"רוקדים עם כוכבים"), והפכה בכך לאחד מהקולות הבולטים במודעות למחלה. הסרט עוקב אחר השחקנית במשך שנה, ללא צנזורה וללא ניסיון לייפות את המציאות.
5 צפייה בגלריה
סלמה בלייר
סלמה בלייר
סלמה בלייר
(צילום: GettyImages)
"אידריס אלבה: הלוחם": הכוכב ההוליוודי מציב לעצמו אתגר לא פשוט בסדרה הזו - להפוך לקיקבוקסר מקצועי תוך 12 חודשים. לצורך כך הוא עובר ליפן ומתאמן אצל המאמנים הטובים ביותר בעולם, שעוזרים לו לקראת הקרב המקצועי הראשון שלו. האם הוא יוכל תוך שנה להפוך ללוחם מנוסה, דבר שאנשים אחרים מתאמנים בשבילו כל חייהם?

ריאליטי, פשע אמיתי ומדע

"מכוניות במיליון דולר": טום הולנד, קים קרדשיאן וג'יימי פוקס הם חלק מהאורחים שמנסים למצוא את מכונית החלומות שלהם פה. הסדרה מציצה אל תוך חייו ועבודתו של אר. די. וויטינגטון, המלך של סוחרי המכוניות בעולם ומי שמתעסק במכוניות יוקרה של מיליוני דולרים עבור לקוחותיו, בהם כאמור סלבריטאים ומיליארדרים כמו ג'ף בזוס.
"קנדרה מוכרת את הוליווד": קנדרה ווילקינסון, המוכרת משלל תוכניות ריאליטי על נישואיה וחייה (בראשן "השפנפנות של יו"), מסתערת על תשוקה חדשה - עולם הנדל"ן. בסדרה החדשה היא מתקבלת לתקופת ניסיון של שמונה שבועות באחת מחברות הנדל"ן היוקרתיות ביותר בלוס אנג'לס, בהם היא צריכה להוכיח את עצמה.
"מסע גילוי: בחזרה לעתיד": ג'וש גייטס וכריסטופר לויד (כן, ה-כריסטופר לויד) מנסים לאתר את מכונית הדלוריאן האיקונית ששימשה את האחרון בצילומי סדרת סרטי "בחזרה לעתיד". השניים סורקים לוקיישנים אפשריים בניסיון לאתר את המכונית ולמסור אותה למייקל ג'יי פוקס, כוכב הסרט, על מנת למכור אותה עבור ארגון הצדקה שלו הנלחם בפרקינסון שממנו הוא סובל.
"גברת גוצ'י: סיפורה של פטריציה רג'יאני": בקטגוריית הפשע האמיתי נמצאת אשתו לשעבר של מאוריציו גוצ'י, ומי שריצתה שנות מאסר על רציחתו. רג'יאני מתייצבת בתוכנית זו מול המצלמות ומספרת את סיפורה - הפגישה עם מאוריציו, האהבה שלהם, החתונה מהאגדות ומה הוביל אותה לתכנון הרצח.