הנרי קאוויל צפוי להיות עסוק מאוד בשנים הקרובות לאחר שרק בסוף השבוע שעבר נחשף שהוא ישוב ללבוש את החליפה והגלימה של סופרמן לקראת סרט סולו נוסף בכיכובו.
2 צפייה בגלריה
ליאם המסוורת' והנרי קאוויל
ליאם המסוורת' והנרי קאוויל
אחד נכנס ואחד יוצא. ליאם המסוורת' והנרי קאוויל
(צילום: AP, באדיבות נטפליקס)
זו כנראה אחת הסיבות שהערב (שבת) נודע שהבריטי בן ה-38 עוזב את תפקידו כגראלט מריבייה בסדרת הפנטזיה המצליחה של נטפליקס "המכשף" ומי שיחליף אותו יהיה ליאם המסוורת' ("משחקי הרעב").
המסוורת' (32), אחיו הצעיר של כריס המסוורת' ("תור: אהבה ורעם"), ייכנס לתפקיד בעונה הרביעית של הסדרה. עוד לפני כן, העונה השלישית, עדיין עם קאוויל, תעלה בקיץ 2023, כשכבר בחודש דצמבר הקרוב יעלה פריקוול בן ארבעה חלקים שייקרא "המכשף: מקור הדם".
2 צפייה בגלריה
מתוך "המכשף", עונה 2
מתוך "המכשף", עונה 2
קאוויל כגראלט. מתוך "המכשף", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
"המסע שלי כגראלט מריבייה היה מלא במפלצות והרפתקאות. אני אניח את המדליון והחרבות שלי לקראת העונה הרביעית", אמר קאוויל. "ליאם המסוורת' הנהדר ימלא את התפקיד של הזאב הלבן ואני נלהב לראות את ליאם לוקח על עצמו את הדמות המרתקת הזו. ליאם, אדוני, לדמות הזו יש כל כך הרבה עומק. תהנה לצלול לתוכה ולראות מה אתה מוצא".
המסוורת' עצמו הוסיף: "כמעריץ מושבע של 'המכשף', אני נמצא בעננים מההזדמנות לגלם את גראלט מריבייה. הנרי קאוויל היה גראלט מדהים, וזה כבוד עבורי שהוא מעניק לי את המושכות ומאשר לי לקחת ממנו את החרבות של הזאב הלבן לקראת הפרק הבא של ההרפתקה שלו. הנרי, אני מעריץ שלך במשך שנים ומה שהבאת לדמות האהובה היה מעורר השראה. יש לי נעליים גדולות למלא, אבל אני נרגש ממש לקראת הכניסה שלי לעולם המכשפים".