המוזיקאי האגדי מאבד את שמיעתו: בריאיון ל"טיימס" הבריטי חשף המוזיקאי האמריקני פול סיימון כי הוא איבד בפתאומיות את השמיעה באוזן שמאל כמעט לחלוטין. "לאף אחד אין הסבר לזה, והכול נעשה קשה יותר", שיתף.
2 צפייה בגלריה
פול סיימון, 2021
פול סיימון, 2021
פול סיימון על הבמה
(צילום: AP)
סיימון, בן 81, חדל מלהופיע ב-2018, וכעת מתחוור כי הסיבה לכך הייתה אובדן השמיעה באוזנו. בריאיון ל"טיימס" שאותו קיים על מנת לקדם את אלבומו החדש Seven Psalms, סיפר סיימון כי התגובה שלו הייתה תסכול ועצבים, "לא כעס של ממש, כי הנחתי שזה יעבור, שזה יסתדר מעצמו". אך המצב נשאר כפי שהוא. יחד עם זאת סיימון ציין כי הוא לא מאוכזב מאוד שנאלץ להפסיק להופיע והעיד כי כבר נמאס לו לנגן רבים משיריו על הבמה.
"לעיתים יש משיריי שאני אוהב, ואז, בשלב מסוים של סיבוב ההופעות, אני אומר: 'מה לעזאזל אתה עושה, פול?'. לעיתים קרובות זה קורה במהלך You can call me Al (הלהיט שלו מ-1986, מהאלבום "גרייסלנד" - ynet). חשבתי לעצמי: 'מה אתה עושה? אתה כמו להקת קאברים של פול סיימון. אתה צריך להפסיק להופיע, לחזור הביתה".
2 צפייה בגלריה
סיימון וגרפונקל, 1966
סיימון וגרפונקל, 1966
סיימון וגרפונקל, 1966
(צילום: AP)
סיימון פרץ בשנות ה-60 כחלק מהדואו סיימון וגרפונקל, שאותו הקים יחד עם ידידו הזמר ארט גרפונקל. ההרכב הפך לאחד המצליחים, האהובים והמשפיעים בדברי ימי המוזיקה הפופולרית, ולאחר התפרקותו ב-1971 המשיך סיימון לקריירת סולו מצליחה לא פחות, שהגיעה לשיאה באלבום המצליח "גרייסלנד".