מערך ההסברה של חיזבאללה גינה היום (ב') צוות השייך לרשת BBC הבריטית, שנכנס לכפר בדרום לבנון בליווי צה"ל. לפי הודעת חיזבאללה, שפורסמה בהצהרה רשמית, מדובר בהפרה של "קדושת אדמות לבנון, הריבונות הלבנונית והחוקים הלבנוניים".
ארגון הטרור הוסיף בהודעה: "ה-BBC, בכל הפלטפורמות והשפות שלו, לא הסתפק בעמידה עיוורת לצד רוצחים ופושעים ובהצדקת הפשעים הישראלים נגד העם הפלסטיני והעם הלבנוני, ושלח בלי בושה צוות עיתונאים שנכנס לאחד מכפרי דרום לבנון בליווי הצבא הישראלי. הדוברות של חיזבאללה מגנה את הצעד הבלתי מקובל וקוראת למשרד ההסברה, למועצה הלאומית לתקשורת ולסוכנויות המשפט והביטחון הנוגעות בדבר, לנקוט באמצעים המשפטיים הדרושים נגד ה-BBC וצוותי העבודה שלו בלבנון".
חיזבאללה מעדיף שאזורי הפעילות של ארגון הטרור יסוקרו על ידי גופים המזוהים איתו, כמו רשת אל-מיאדין הלבנונית, עיתון אל-אחבאר המזוהה עם ארגון הטרור, או רדיו א-נור. כשהדיווחים לא מגיעים מטעמם, צצות בעיות ולאורך המלחמה נרשמו גם תקריות אלימות בין תומכי וגורמי חיזבאללה לבין כתבים מערוצים שונים שהגיעו לסקר זירות של תקיפות.
עימותים כאלה נרשמו לא פעם באזור הדאחייה של ביירות, אזור שנחשב ללב של ארגון הטרור חיזבאללה, שספג תקיפות רבות בשבועות האחרונים. חיזבאללה מנסה לשמור על המידע היוצא מהדאחייה, שעלול להיות רגיש עבורו. זו הסיבה שראינו בשבועות האחרונים אירועים בהם שידורים של רשת MTV הלבנונית ואפילו של רשת אל-ג'זירה הקטארית נקטעו על ידי גורמים לבנוניים, מחיזבאללה או תומכי הארגון, שלא אפשרו לשדר בצורה חופשית מאזורי התקיפות.
בחיזבאללה יש ביקורת גדולה כלפי רשתות לבנוניות ואחרות המשדרות, לטענת ארגון הטרור, את הנרטיב הישראלי. כל זמן מה עולה כתבה ברשתות המזוהות עם ארגון הטרור נגד רשת כזו או אחרת שהפרה את "הכללים" של הארגון ועמדה לצד ישראל, לטענתם. דוגמה לאירוע מול כתבת זרה הייתה אחרי חיסול בכיר חיזבאללה, פואד שוכר, בדאחייה של ביירות בסוף יולי 2024. כתבת סקיי ניוז, כריסטין קרופורד, ננזפה בשידור חי על ידי תומך חיזבאללה כאשר קראה לחיזבאללה "מיליציה". הוא נעמד לידה ודרש ממנה לא לכנות בשום אופן את הארגון מיליציה. עיתון אל-אחבאר כתב על האירוע והוסיף כי מדובר בסיקור מוטה של התקשורת נגד חיזבאללה.