בצל ההסלמה בצפון - נועה קירל משדרת עסקים כרגיל וערכה היום (ג׳) את מסיבת העיתונאים לקראת הופעתה בפארק הירקון שתיערך מחרתיים - ביום חמישי. צפו:
מתוך מסיבת העיתונאים של נועה קירל בפארק הירקון
קירל התייחסה לקיום ההופעה בצל המצב הבטחוני המסלים בצפון: ״אני מרגישה מחויבת לקהל שלי, מחויבת לעולם התרבות הישראלי לצד המלחמה, לצד הטרור, להראות שהם לא ינצחו אותנו כי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר, אף אחד לא יודע כמה זמן המלחמה הזאת תימשך״, אמרה הזמרת.
קירל בת ה-23 אף הוסיפה :״אני לא רואה סיבה - כל עוד פיקוד העורף לא עוצר אותי - אני לא אעצור. מוזיקה זה הדבר הכי מקסים שיש בעולם, אני מחויבת לתת את זה לקהל שלי ולמדינה שלי״.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל בפארק הירקון
נועה קירל בפארק הירקון
נועה קירל בפארק הירקון
(צילום: רז גרוס)
לצד ״מחויבותה״, לדבריה, לעולם התרבות הישראלי - החלטת ההפקה על קיום ההופעה למרות החשש מהמצב הבטחוני לא מתקבלת באופן חלק אצל כולם. ״על הפקת המופע של נועה קירל לשקול מחדש את קיום האירוע המתוכנן ליום חמישי הקרוב״, אמרה ל-ynet אמא שרכשה כרטיסים לשתי בנותיה.
"למרות שפיקוד העורף טרם הטיל הגבלות, המצב עלול להשתנות במהירות. ריכוז גדול של ילדים מהווה סיכון משמעותי, שכן פינוי מהיר בהתראה קצרה עלול להיות מאתגר. יתרה מכך, חיזבאללה עלול לנצל מידע גלוי על מועד המופע. חשוב לזכור כי הילדים המצפים למופע זה זמן רב ואינם מסוגלים לקבל החלטה מושכלת בעצמם לגבי הסיכונים הכרוכים בהשתתפות. אם ההפקה תיזום את דחיית האירוע, האכזבה תהיה פחות משמעותית מאשר אם ההחלטה תישאר בידי הילדים או הוריהם".