לאנס רדיק היה קרוב לחגוג עשור בתפקידו בסדרת סרטי "ג'ון וויק", עם יציאת הסרט הרביעי בשבוע הקרוב. השחקן שב לתפקיד שרון, השוער במלון קונטיננטל שעוזר לדמותו של המתנקש בגילומו של קיאנו ריבס, אלא שהמציאות גדעה הכול ברגע - כשנודע הערב (ו') כי רדיק הלך לעולמו בגיל 60. סיבת מותו של השחקן, שנמצא על פי הדיווחים מת בביתו שבלוס אנג'לס, טרם פורסמה.
איאן מקשיין ולאנס רדיק בריאיון לקראת "ג'ון וויק 4"
לפני כשבועיים בודדים, רדיק לקח חלק במסע הקידום לסרט החדש, וסיפר שם בריאיון בלעדי ל-ynet על החוויות שלו מהסט. "כיף גדול לגלם את הדמות של שרון", שיתף, "בעיקר בגלל מערכת היחסים שלו עם ווינסטון (בגילום איאן מקשיין, ש"ג). ניתן לראות כמה הוא נאמן וג'נטלמן, אבל מצד שני - הוא גבר קשוח ולא אחד שכדאי להתעסק איתו. וחוץ מזה, יש את קיאנו, שאני מעריץ גדול", אמר. צפו בסרטון המלא.
דמותו של שרון עבדה כאמור לצד ג'ון וויק, והייתה ידועה בדאגתה לכלבו החדש של הגיבור בסרט השני בסדרה, ובהמשך אף זכה להשתתף באקשן. כמו כן, רדיק יופיע בספין-אוף לסדרת הסרטים, "בלרינה" בכיכובה של אנה דה ארמס, שצילומיו הסתיימו בשבועות האחרונים.
עם היוודע דבר מותו, ספדו לו השחקן קיאנו ריבס ובמאי "ג'ון וויק", צ'אד סטהלסקי: "אנחנו עצובים מאוד ושבורי לב מהאובדן של חברנו האהוב והקולגה לאנס רדיק", אמרו הצמד בהצהרה לתקשורת. "הוא היה איש מקצוע מדהים ושמחנו לעבוד איתו. אנחנו שולחים את אהבתנו ואת התפילות שלנו אל אשתו סטפני, אל ילדיו, אל משפחתו ואל חבריו. אנו מקדישים את הסרט לזכרו. נתגעגע אליו מאוד".
1 צפייה בגלריה
לאנס רדיק ואיאן מקשיין בריאיון ל-ynet לרגל "ג'ון וויק 4"
לאנס רדיק ואיאן מקשיין בריאיון ל-ynet לרגל "ג'ון וויק 4"
לאנס רדיק (משמאל) ואיאן מקשיין בריאיון ל-ynet לרגל "ג'ון וויק 4"
רדיק, שבמרוצת השנים גם נודע בזכות תפקידיו בסדרת הקאלט "הסמויה", ב"פרינג'" וב"האויב שבפנים", סיפר כי הוא מגיע דרוך בכל פעם שהוא מקבל תסריט לסרט נוסף של "ג'ון וויק". "אני עדיין מופתע שהצלחתי לשרוד בעולם של ג'ון וויק עד עכשיו", אמר בהומור. "וזה מצחיק כי אני עדיין בשוק בכל פעם מחדש מכמות האנשים שמתים בסרטים האלה".
רדיק הותיר אחריו את אשתו סטפני, וילדיו - איבון ניקול וכריסטופר.