נטפליקס חשפה את רשימת הסרטים שישוחררו במהלך השנה הקרובה לטלוויזיה הקרובה למקום מושבכם עם לא פחות מ-74 כותרים, חלקם הפקות מקור וחלקם רכש, במגוון ז'אנרים וכמה פרויקטים מעניינים.
הסרטים של נטפליקס ב-2022
(צילום: באדיבות נטפליקס)

ידוע שבכל שנה נטפליקס משקיעה תקציב גדול יותר בסרטיה, כאשר חלק מהם אף מככבים בקולנוע ומקבלים גם הכרה מצד המבקרים והאקדמיה.
גם השנה בענקית התוכן לא חסכו ואחת מרכישות הענק שלהם כוללת את הזכויות ל"רצח כתוב היטב 2" ו"רצח כתוב היטב 3", שני ההמשכים למותחן הבלשי המצוין של ראיין ג'ונסון מ-2019. הדיווחים טוענים שלא פחות מ-450 מיליון דולר שולמו תמורת שני הסרטים, כש"רצח כתוב היטב 2", עם קאסט חדש לחלוטין מלבד כמובן דניאל קרייג ("אין זמן למות") שחוזר לתפקידו כבלש בנואה בלאנק, ייצא במהלך השנה הזו.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פרויקט אדם"
מתוך "פרויקט אדם"
מתוך "פרויקט אדם"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
ראיין גוסלינג ("לה לה לנד") וכריס אוואנס ("הנוקמים") יאבקו ראש בראש ואמורים לספק לא מעט אקשן ב"האדם האפור". ראיין ריינולדס ("לשחרר את גאי") יחבור לג'ניפר גארנר ("פתאום 30") וזואי סלדנה ("שומרי הגלקסיה") ויפגוש את הגרסה הצעירה של עצמו ב"פרויקט אדם". ג'יימי פוקס יחסל ערפדים ב-Day Shift ויסתבך בתוך קונספירציה ממשלתית ב- They Cloned Tyrone, כשלצדו ישחקו גם ג'ון בויגה ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר") וטיונה פאריס ("מד מן").
בגזרת הקומדיות, אדי מרפי ("השוטר מבברלי הילס") יהיה החותן של ג'ונה היל ("הזאב מוול סטריט") ב-You People, קווין הארט ("סוכן וחצי") יעביר סוף שבוע פרוע עם מארק וולברג ("טד") ב-Me Time, הצמד ג'ורדן פיל וקיגן-מייקל קיי ינסו לתרגם את ההצלחה שלהם לעולם הסטופ-מושן עם Wendell & Wild ואדם סנדלר ימשיך בחוזה שלו עם הרשת ויוציא שני סרטים, Hustle ו-Spaceman.
2 צפייה בגלריה
גיירמו דל טורו
גיירמו דל טורו
גרסת לייב-אקשן של פינוקיו. גיירמו דל טורו
(צילום: באדיבות נטפליקס)
אחד הפרויקטים המצופים ביותר הוא גרסת הלייב-אקשן של גיירמו דל טורו ("סמטת הסיוטים") ל"פינוקיו", שטיזר קצר שלו יצא בחודש שעבר. מעבר לכך, ג'ייסון מומואה ("אקווה מן") יצלול אל עולם החלומות ב-Slumberland ואפילו נקבל עיבוד קולנועי למחזמר Matilda.