לאחר שהכרטיסים לסיבוב ההופעות בבריטניה ובאירלנד אזלו תוך 10 שעות בלבד ובצל ביקורות על הקושי ברכישת הכרטיסים - להקת אואזיס מוסיפה שתי הופעות באיצטדיון וומבלי שבלונדון.
אואזיס מכריזים על איחוד בסיבוב הופעות חדש
בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות, הכריזה הלהקה על שני המופעים שיתקיימו ב-27 וב-28 בספטמבר 2025, "עקב ביקוש פנומנלי". עוד צוין כי "הכרטיסים יוצעו למכירה מתוך הגרלה בלבד, כאשר הרישום ייפתח תחילה למעריצים הרבים בבריטניה שלא הצליחו לרכוש כרטיס במכירה הראשונית באתר 'טיקטמאסטר'".
הדברים מגיעים לאחר שהדרישה לכרטיסים לאיחוד שהוכרז בשבוע שעבר, התגלתה כמאסיבית מדי - הכרטיסים אזלו תוך 10 שעות בלבד ממועד פתיחת המכירה בשבת, ונרשמו דיווחים על קריסות של אתר "טיקטמאסטר". על פי הודעה לתקשורת שהובאה באתר NME, למעלה מעשרה מיליון מעריצים מ-158 מדינות ניסו לרכוש כרטיסים, מה שהקשה על פלטפורמות מכירת הכרטיסים להתמודד "וגרם לתסכול ואכזבה עצומים למעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים לאחר שחיכו בתור במשך שעות רבות".
1 צפייה בגלריה
אואזיס
אואזיס
אואזיס
(צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Image)
בנוסף, עלו אז ברשתות החברתיות שלל תלונות של גולשים באשר למחירי הכרטיסים, שטיפסו בזריזות במהלך השעות שאחרי פתיחת הקופות הווירטואליות בשל מה שמכונה "תמחור דינאמי". "בושה מוחלטת של טיקטמאסטר UK על גביית 360 ליש"ט לכרטיס בעמידה, אחרי שהכרטיסים פורסמו ב-150 ליש"ט", כתב גולש אחד. אחר הוסיף: "התחושה הזו שאתה מחכה בתור יותר מארבע שעות ואז אומרים לך שהמחיר לכרטיס עלה מ-148 ליש"ט ל-355, בגלל שיש דרישה. איך זה חוקי?".
כזכור, בשבוע שעבר, 15 שנה בדיוק אחרי הפעם האחרונה שבה הופיעו בהרכב מלא, הכריזו האחים ליאם ונואל גלאגר על איחוד להקתם, מהבולטות והמצליחות של 30 השנים האחרונות - וזאת לאחר תקופה ארוכה של נתק והשמצות הדדיות. בהודעתם, הכריזו האחים על סיבוב הופעות בבריטניה ואירלנד, והוסיפו: "הרובים השתתקו. הכוכבים התיישרו. ההמתנה הגדולה הסתיימה. בואו לראות. זה לא ישודר בטלוויזיה".