השחקן יליד מצרים מייקל איסקנדר יגלם את דוד המלך בסדרה House of David אשר תופק בידי אמזון. בתפקיד אחינועם היזרעלית, אחת מנשותיו של דוד, לוהקה השחקנית הישראלית איילת זורר - כך לפי "וראייטי".
2 צפייה בגלריה
איילת זורר ומייקל איסקנדר
איילת זורר ומייקל איסקנדר
איילת זורר ומייקל איסקנדר
(צילום: AP, Jason Mendez/Getty Images for Paramount Pictures)
עוד לוהקו לפרויקט השחקן הערבי-ישראלי עלי סלימאן ("גן עדן עכשיו", "הכלה הסורית") אשר יגלם את המלך שאול, סטיבן לאנג ("אווטאר") שיגלם את הנביא שמואל, והשרירן/שחקן הבריטי מרטין פורד שיגלם את גוליית. בנוסף, כולל הקאסט גם את יהלי טופול מרגלית ("המקעקע מאושוויץ"), נכדתו של השחקן המנוח חיים טופול אשר תגלם את מרב, והשחקנית הבריטית אינדי לואיס אשר תגלם את מיכל - שתיהן בנותיו של שאול.
גם השחקן הישראלי-אמריקאי עודד פהר ("המומיה") ישתתף בסדרה ויגלם את את יועצו של שאול אבנר, השחקן איתן קאי שיגלם את יהונתן, והשחקן הערבי-ישראלי אשרף ברהום אשר יגלם את דואג האדומי.
2 צפייה בגלריה
יגלם את שאול המלך. עלי סלימאן
יגלם את שאול המלך. עלי סלימאן
יגלם את שאול המלך. עלי סלימאן
(צילום: גטי אימג'בנק)
הסדרה, אשר התחילה את הפקתה ביוון, מתעתדת לספר את סיפור עלייתו של דוד על רקע דעיכתו של שאול, שנופל קורבן לגאוותו שלו. "כדי שמנהיג אחד יקום, מנהיג אחר צריך ליפול" - כך לפי תיאורה הרשמי. היא מגיעה בעת שבה ליהוקים מזן זה - שחקן יליד מצרים בתפקיד אחד מהמנהיגים החשובים בתולדות העם היהודי - נתפסים כפרובוקטיביים במיוחד. נציין שלפני מספר שנים קמה סערה לאחר שדווח כי גל גדות הישראלית תגלם את קליאופטרה בסרט חדש שיתאר את קורותיה.
את הסדרה מפיקה עבור חברת ההפקות Wonder, אשר מתמחה בתוכן בעל זיקה נוצרית ונמצאת בבעלותו החלקית של הבמאי האמריקאי דאלאס ג'נקינס - מי שאחראי לסדרת הטלוויזיה המדוברת The Chosen שעוסקת בחייו של ישו.