כחודש וחצי אחרי מותו של מת'יו פרי בגיל 54 כתוצאה ממנת יתר של קטמין, פרטים מטרידים מתגלים על כוכב "חברים" - כך גורס הלילה (ד') "הדיילי מייל".
1 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
מת'יו פרי
(צילום: AP)
לפי הדיווח, פרי תקף שתי נשים - בהן ארוסתו מולי הורביץ. הורביץ, כך נטען, סיימה את מערכת היחסים בין השניים אחרי שפרי השליך עליה שולחן קפה במהלך ריב שאירע בליל השנה החדשה 2021. השניים הודיעו על ביטול אירוסיהם רק בקיץ, מספר חודשים אחרי שנפרדו.
עוד לפי "הדיילי מייל", פרי תקף גם אישה בשם מורגן מוזס, שבמשך שנים ליוותה אותו במאמציו להיגמל מסמים. בממואר שלו שיצא בנובמבר, Friends, Lovers, and the Big Terrible Thing, כינה פרי את מוזס בשם הבדוי "ארין" וסיפר שהיא חברתו הטובה ביותר, וכי הצילה את חייו אחרי שאושפז בשל קרע במערכת העיכול.
אולם לפי הדיווח, גם מערכת היחסים ביניהם הגיעה לסיומה לאחר שפרי הטיח את מוזס בת ה-37 לקיר, ובמקרה אחר זרק אותה על מיטה במהלך התקף זעם. מוזס התפטרה, אך בממואר שפורסם שנה לאחר מכן, לא התייחס לכך פרי.
"הייתה לו התמוטטות איומה ובלהט הרגע הוא לא יכול היה לשלוט ברגשותיו", מביא "הדיילי מייל" ציטוט ממקור מקורב לשחקן. "הוא פחד שהולכים לנטוש אותו. האדם שהקרובים לו הכירו והאדם שהעולם ראה היו שני אנשים שונים מאוד".
"הדיילי מייל" איננו המקור היחיד לדיווחים שליליים על אודות פרי בימים האחרונים. בכתבה שהתפרסמה ב-"אס וויקלי" מובאים דבריהם של מספר מקורות הטוענים כי בתקופה שהובילה למותו היה פרי אלים מילולית, רגשית ופיזית לסובביו. עוד נחשף בכתבה כי פרי היה משתמש באפליקציית ההיכרויות לסלבים Raya על מנת לפגוש נשים צעירות ולהזמין אותן אל ביתו כדי שימכרו לו סמים. מקורות סיפרו כי פרי היה "מניפולטיבי", ו"כל מה שהוא ידע זה לגרום כאב ולשחק אותה קורבן".
גם לפי הדיווח ב"אס וויקלי" פרי תקף את ידידתו מורגן מוזס, ו"דחף אותה לנקודת השבירה שלה. כולם רק רצו שהוא יהיה בסדר, אבל הוא היה נוראי - הוא אמלל אותה". אולם ארוסתו לשעבר מולי הורביץ איננה מצוינת ב"אס וויקלי", אלא חברה לשעבר שלא זוהתה בשמה ולפי הדיווח, תבעה את פרי על התעללות נפשית ופיזית - לאחר שלטענתה גרם לה להתמכר לאופיואידים.
לפי המקורות המצוטטים ב"אס וויקלי", רבים ממקורביו של פרי סבלו מהתנהגותו - כולל אחות אשר עזבה את המקצוע לאחר שחוותה טראומה במהלך הטיפול בו. "הוא היה אכזרי, והוא שילם על הטיפול של נשים רבות. הוא הותיר אחריו הרס רב".