איילת שקד, מירי רגב, מירב מיכאלי, ציפי לבני, סתיו שפיר ופוליטיקאיות נוספות, מדברות בפתיחות על המקום והדרך של נשים בפוליטיקה הישראלית. סדרה בת שלושה פרקים, העוקבת אחר סיפורן של חברות כנסת בישראל מקום המדינה ועד היום, בשילוב חומרי ארכיון שבהם נראות הפוליטיקאיות הישראליות מוטרדות לעיני המצלמות, סופגות בוז בדיונים חשובים ונשאלות שאלות שלא ייאמנו.


מיני-סדרה מבית הולו, העוסקת בסיפור חייו האישיים והמקצועיים של מתאגרף העבר מייק טייסון, שזכה לכינויים "מייק הברזל" ו"האיש האכזרי ביותר בעולם". הסדרה כבר הספיקה לעורר מחלוקת, מאחר שטייסון עצמו לא תומך בנרטיב המוביל את העלילה, ולפני כחודש אף האשים את יוצריה בגניבת סיפור חייו.

סדרת הספין-אוף המוערכת של "האישה הטובה", מאת אותם היוצרים - רוברט ומישל קינג, חוזרת לעונת הסיום שלה. העונה השישית תמשיך לעקוב אחר משרד עורכי הדין האמריקני, ותעסוק כמו תמיד בנושאים חברתיים ואקטואליים.

הילרי קלינטון, שהחלה את דרכה הפוליטית בארה"ב כגברת הראשונה, הפכה למזכירת המדינה ובהמשך גם לאישה הראשונה המועמדת לנשיאות מטעם מפלגה מרכזית, יוצאת למסע תיעודי יחד עם בתה צ'לסי. סדרת הדוקו שלהן מבקשת לחקור מה זה אומר להיות אישה נועזת ואמיצה. בדרך הן פוגשות נשים מפורסמות שהותירו את חותמן בעולם - בהן קים קרדשיאן, איימי שומר, גולדי הון, גלוריה סטיינם, קייט הדסון ואחרות.


בחזרה אל סיפורה של כוכבה לוי, שנתפסה כבת-ערובה בזמן הפיגוע במלון "סבוי" ב-1975, והפכה בלילה אחד לגיבורה כשיצרה יחסי אמון עם מנהיג חוליית הפלסטינים ותיווכה בינו לבין הצבא. הסרט משלב קטעי ארכיון וחומרים חסויים שלא הותרו לפרסום עד כה, הקלטות מאותו לילה ומהתחקיר הצבאי, לצד שחזור של האירועים עם השחקנים דאנה איבגי (בתפקיד כוכבה), עלא דקה ואימרי ביטון.
פורסם לראשונה: 09:50, 04.09.22