בדרך לפשרה: אחרי סכסוך מתוקשר במיוחד שהגיע לבוררות, אייל גולן ומנהלו לשעבר, בני פרץ, מנסים להגיע להסדר ביניהם מחוץ לכותלי הבוררות - כך נודע ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
אייל גולן, בני פרץ
אייל גולן, בני פרץ
אייל גולן, בני פרץ
(צילום: ענת מוסברג, שאול גולן)
על פי גורמים המעורים בפרטים, בין השניים - שהתחילו את מערכת היחסים המקצועית שלהם בעקבות חברות ארוכה וטובה - מתנהלים מגעים לסיום הסכסוך הכלכלי. לדברי מקורבים לשניים, המשא ומתן תפס תאוצה בשבועות האחרונים ועל הצדדים מופעל לחץ כבד מחבריהם המשותפים להגיע לפשרה כלכלית.
בשלב זה עוד אין סיכום בין גולן לפרץ, אולם השיחות ביניהם מתקדמות והשניים הביעו רצון הדדי לשים את הסכסוך מאחור. יש לציין כי על אף המשא ומתן, נמשך הליך הבוררות שנערך בשנתיים האחרונות על ידי השופט העליון לשעבר יורם דנציגר בנוגע לכספים שצברו במהלך עבודתם המשותפת.
מאז שנפרדו דרכיהם של השניים בטונים צורמים במיוחד, גולן החליף כבר שני מנהלים, בעוד פרץ מצא את עצמו מחוץ לעסקי המוזיקה והמשיך לעסוק בפעילות הנדל"ן ועסקי האנרגיה הסולרית שלו.
רני רהב, דובר ליאם הפקות, ובני פרץ סירבו להגיב לידיעה.
2 צפייה בגלריה
מסיבת יום הולדת אייל גולן
מסיבת יום הולדת אייל גולן
אייל גולן
(צילום: יאיר שגיא)
כזכור, הקשר בין השניים נמשך כ-25 שנה והקשר המקצועי ביניהם החל לפני 12 שנה. גולן הופיע ופרץ, כאמרגנו, ניהל את חברת "ליאם" הפקות שהתעסקה בארגון ובכספים. עם זאת, קרע נוצר ביניהם בשנת 2019 והגיע לשיאו במרץ 2020, כאשר ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet נחשף הסכסוך הכספי הענק בין פרץ לגולן. במכתב שנשלח מטעמו של גולן לבא כוחו של פרץ הועלו האשמות קשות: לקיחת עשרות מיליוני שקלים מחברת "ליאם הפקות" השייכת לזמר, רכישת דירות בכסף הזה, מעילה באמון וחוסר יושר. גולן דרש מפרץ כי יפסיק לייצג אותו, ופרץ הכחיש את הטענות וטען כי הוא זה שהביא את גולן להצלחותיו הכספיות. גולן ופרץ ניתקו מאז את הקשר, ועל אף ניסיונות גישור ותיווך רבים לא הצליחו ליישר את ההדורים.
בהמשך המאבק הסלים, כשהתעוררה מחלוקת נוספת בנוגע לניהולו של הזמר איתי לוי - ומי מביניהם יהיה זה שימשיך בתפקיד. ביולי 2020 גולן ולוי הודיעו על פרידה ברוח טובה, אולם ל-ynet נודע כי הפרידה הזאת עלתה הרבה מאוד ללוי: על פי גורמים המעורים בפרטים, לוי רכש את הזכויות המוזיקליות על שיריו, כולל מאסטרים וחומרים נוספים, "בכשישה מיליון שקלים מחברת ליאם הפקות, וזאת ב-50 צ'קים". מאחר וגולן ופרץ היו שותפים עסקיים - הסכום היה אמור להתחלק בין שניהם, אלא שפרץ התנגד נחרצות לעסקה שנעשתה, לכאורה, ללא ידיעתו. בבוררות שנעשתה כאמור על ידי השופט בדימוס הפרופסור יורם דנציגר, נקבע כי נכון לאותה העת, הכספים שהעביר לוי לגולן יישארו בידיו של גולן ולא יועברו למגשר כפי שביקש פרץ. בנוסף, אמר דנציגר כי ההסכם שנחתם בין גולן ללוי מהווה ניסיון לפגוע בזכויותיו של בני פרץ. בהחלטה נכתב כי "המשיבים בחרו להתקשר בהסכם הפשרה עם איתי לוי, תוך שהם נוטלים על עצמם סיכון שייקבע בהמשך ההליך".