בין מבול הכרזות הסרטים ששטפו את פסטיבל קומיק-קון בסוף השבוע האחרון בסן דייגו, הסתתרה לה גם אבן חן של ממש - במהלך האירוע מארוול חשפה גרסה אמיתית של כפפת אינסוף, שעל פי הדיווחים שווה 25 מיליון דולר.
1 צפייה בגלריה
מתוך "הנוקמים: סוף המשחק"
מתוך "הנוקמים: סוף המשחק"
מתוך "הנוקמים: סוף המשחק"
(צילום מסך מתוך הסרט)
הכפפה, המבוססת על זו המוכרת של תאנוס מסדרת הסרטים המצליחה ומהקומיקס, משובצת שש אבני חן יקרות: אבן אודם (רובי), ברקת (אמרלד), ספיר, יהלום, גארנט ואחלמה. לפי מארוול, שש האבנים יחד כוללות יותר מ-150 קראט והן משובצות בהתאמה לצבעים המקוריים שבסדרת "סאגת האינסוף".
לפי דיימונד ג'ון, איש העסקים וכוכב התכנית "הכרישים" האמריקנית שחשף את המידע והציגו בפני באי הכנס, "הכוונה היא לייצר מספר מוגבל של כפפות כאלו שיהיו בעלות תעודת מקוריות ואלו יוצעו לציבור בטפטופים".
ההערכה היא שההשראה לעיצוב הכפפה נשאבה משריד אמנותי מהמאה ה-16 בדמות ידה של תרזה הקדושה. פסל היד, השמור בספרד, כמובן עשוי ממתכת אך יש אנשים המאמינים שזוהי ידה האמיתית של הקדושה.
עוד בקולנוע:
על פי סדרת הספרים והקומיקס כפפת האינסוף היא בעלת יכולות קסומות רבות עוצמה, ומי שאוחז בה ובשש האבנים המשובצות בה הוא בעל יכולת לשנות את המציאות. כזכור, במהלך סרטי "הנוקמים" האחרונים, הכפפה נוצרה למען נבל העל, תאנוס, שמטרתו הייתה להשתמש בה על מנת להשמיד חצי מאוכלוסיית היקום.