דוויין ג'ונסון לא ישוב לתפקידו כלוקאס הובס בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני", זאת למרות בקשתו של וין דיזל מג'ונסון לשוב לקאסט לקראת המשכון מספר 10.
3 צפייה בגלריה
עם משפחות כאלו... ג'ונסון ודיזל
עם משפחות כאלו... ג'ונסון ודיזל
עם משפחות כאלו... ג'ונסון ודיזל
(מתוך "מהיר ועצבני 5")
בחודש נובמבר האחרון דיזל שלח הזמנה, אם אפשר לקרוא לזה כך, ל"דה רוק" באינסטגרם בדמות פוסט פומבי, בו הוא ניסה לשכנע אותו לחבור לצוות השחקנים המתגבש.
"העולם ממתין ל'פאסט 10'", דיזל כתב. "כמו שאתה יודע, הילדים שלי קוראים לך הדוד דוויין אצלנו בבית. אין חג בלי שאתה והם שולחים ברכות אחד לשני... אבל הזמן הגיע, המורשת מחכה. אמרתי לך כבר לפני מספר שנים שאני הולך לקיים את ההבטחה שלי ל'פאבלו' (פול ווקר). נשבעתי שאנחנו נצליח ליצור את 'מהיר ועצבני' הטוב ביותר, העשירי במספר, שיסגור את הסדרה".
בריאיון שקיים ג'ונסון עם סי-אן-אן, הוא השיב לבקשה, וביקר בחריפות את דיזל על ההחלטה שלו להפוך את ההזמנה הזו לפומבית אחרי שהשניים כבר נפגשו ושוחחו על העניין בפגישה פרטית.
3 צפייה בגלריה
"וין עשה מניפולציה". ג'ונסון כשעוד היה חלק מהקאסט
"וין עשה מניפולציה". ג'ונסון כשעוד היה חלק מהקאסט
"וין עשה מניפולציה". ג'ונסון כשעוד היה חלק מהקאסט
(מתוך "מהיר ועצבני 5")
"אמרתי לו (דיזל) באופן ישיר שאני לא הולך לחזור. הייתי מאוד ברור, אך גם לבבי, בבחירת המילים שלי ואמרתי שאני תמיד אשאר מעריץ של סדרת הסרטים ומאחל לה להצליח, אבל אין שום סיכוי שאני אחזור", הוא הסביר. "הפוסט האחרון של וין היה דוגמה למניפולציה שהוא עשה. לא אהבתי שהוא קישר את זה לילדים שלו בפוסט, כמו גם למותו של פול ווקר. תשאיר אותם מחוץ לזה. דיברנו לפני מספר חודשים על כך והייתה בינינו הבנה בנושא".
למרות הדברים הללו, ג'ונסון שלח איחולי הצלחה לכל מי שמעורבים בפרויקט האינסופי הזה. "המטרה שלי לאורך כל הדרך הייתה לסיים את המסע המדהים שלי שם ('מהיר ועצבני') בחן והוקרת תודה", הוא טען. "זה מצער שהדיאלוג הפומבי הזה העכיר את האווירה. ועדיין, אני תומך בעולם של 'מהיר ועצבני' והיכולת שלו לספק לקהל את מה שהוא רוצה. אני מאחל לכל חבריי בקאסט והצוות מאחורי המצלמות רק טוב ובהצלחה גם בפרק הבא בקריירה שלהם".
3 צפייה בגלריה
מתוך "מהיר ועצבני 9"
מתוך "מהיר ועצבני 9"
דיזל רצה, ג'ונסון פחות
(מתוך "מהיר ועצבני 9")
"מהיר ועצבני 9" – טריילר
ג'ונסון הצטרף למשפחת "מהיר ועצבני" ב-2011 כסוכן הובס ב"מהיר ועצבני 5". הוא השתתף מאז בארבעה סרטים, כולל בספין-אוף "הובס ושואו" לצד ג'ייסון סטייתהאם. "מהיר ועצבני 9" היה מסיפורי ההצלחה היחידים בקופות בשנת 2021 עם הכנסות של 721 מיליון דולר ברחבי העולם, כשמספר 10 בסדרה מתוכנן להגיע למסך הגדול באפריל 2023.