גלי צהל הודיעה היום (ג') כי בתום כמעט עשור, מנהל תחנת הבת, גלגלצ, נדב רביד יסיים את תפקידו בסוף השנה ונימקו כי מדובר ב"החלטה משותפת".
1 צפייה בגלריה
נדב רביד
נדב רביד
נדב רביד
(צילום: אוראל כהן)
רביד מונה לתפקיד ב-2015, ושמר על יציבות זאת במקביל לפיתוח מערך הדיגיטל בתחנה.
טל לב רם, מפקד גלי צה"ל הודה לרביד על פועלו בעשור החולף, שבו "הוביל את גלגלצ להישגים יוצאי דופן. בניצוחו ממשיכה התחנה להוות כוח מוביל, ערכי וחשוב בתרבות הישראלית ובעולם המוזיקה בפרט. מאז תחילת המלחמה, בלטה גלגלצ בהובלתו של נדב בתרומה הייחודית שלה לחברה הישראלית; מהחיבור ההדוק ליחידות הצבא, ללוחמים בשטח ולמפקדים בסדיר ובמילואים, עם עשרות שידורי שטח שהופקו בגזרות הלחימה ועד הליווי הרגיש בשידורים השונים את האזרחים המפונים מבתיהם, משפחות החטופים, המשפחות השכולות והציבור בכלל. בתקופה המורכבת הזאת, נדב משאיר אחריו תחנה חזקה ומשפיעה, שעבודתה מותירה יום יום חותם בעולם התרבות הישראלי".
רביד אמר: "גלי צה"ל וגלגלצ הן הבית שבו התעצבה דמותי המקצועית. אני מסיים עשר שנים מרתקות, מלאות במוזיקה, עשייה רדיופונית מהנה וכמובן גם אתגרים לא פשוטים, מוקף בצוות המקצועי הכי טוב שיכולתי לבקש. השנה האחרונה במיוחד הדגימה את חשיבותה של גלגלצ כתחנת שידור ציבורית, שידעה ללכוד ולשקף במדויק את הגוונים השונים של מצב הרוח האישי והקולקטיבי של המאזינות והמאזינים. אני גאה בהישגים שלנו בתקופה הזו ומצפה בסקרנות לבאות".
בתחנה הודיעו כי פרטים על אודות אופן בחירת מנהל/ת חדש/ה לגלגלצ והגשת מועמדות יפורסמו בהמשך.