מיני-סדרה מבית HBO שחוזרת לפרשת ווטרגייט ולהדלפת מסמכי הפנטגון, הפעם מכיוונם של הדמויות הפוליטיות, סוכני הביון ואנשי הבית הלבן שעבדו עבור הנשיא ריצ'רד ניקסון, וסייעו בהדלפת המסמכים הסודיים. הקאסט מלא בכל טוב: וודי הארלסון וג'סטין ת'רו בתפקידים הראשיים, לצד לינה הידי ("משחקי הכס"), קירנן שיפקה ("מד מן"), דומנל גליסון ("אקס מכינה") ועוד.

מרגע שזפזפנו לראשונה אל "שידוכים סטייל הודו", היה לנו ברור שגם עולם השידוכים היהודי ראוי לתואר כבוד מפוקפק בדמות תוכנית ריאליטי ייעודית. והנה, בנטפליקס הרימו את הכפפה, ויחד עם השדכנית עליזה בן שלום תפרו לנו ריאליטי שידוכים כשר למהדרין.

רגע לפני האלבום החדש, אד שירן מדבר על הכול בסדרה תיעודית חדשה בת ארבעה פרקים, שכל אחד מהם עוסק בתמה רחבה: אהבה, אובדן, מיקוד ואיזון. אם לסמוך על הריאיון החשוף למדי שפרסמנו איתו לאחרונה, זה הולך להיות ממש מעניין.

היקום הטלוויזיוני של "ברידג'רטון", סדרת הלהיט של שונדה ריימס, מתרחב, והנה מגיע הפריקוול המאוד מצופה, שחוזר אל שנות עלייתה של המלכה שרלוט לשלטון. אל תחפשו פרצופים מוכרים, אבל כן צפויות כמה הופעות אורח מפתיעות.

סדרת מד"ב דיסטופית שמבוססת על סדרת הספרים רבי המכר של יו האווי. הסדרה עוקבת אחרי מסע ההישרדות של אוכלוסייה קטנה יחסית, בעתיד רעיל במיוחד שמאלץ את המעטים שנותרו לחיות בתוך סיילו - מצבורי ענק תת-קרקעיים שמשמשים כיום כמאגרי זרעים ומזון. הקאסט כולל את טים רובינס, רשידה ג'ונס ועוד.