קצת קשה לדמיין את זה כיום, אבל פעם הצ'יפנדיילס היו דבר. בסרט התיעודי הזה אנחנו חוזרים אל הגרעין שהתחיל את הכול - מייסד הצ'יפנדיילס סומן בנרג'י, מהגר שהגיע מהודו לארה"ב עם חלומות על כסף גדול ועל הצלחה עולמית. זה הצליח לו, אבל בדרך מייסרת ועמוסה רגעים מפוקפקים, אלימות ואפילו רצח.

עונה שנייה לספין-אוף של "ויקינגים", המוצלחת בפני עצמה. בדרמה ההיסטורית הזאת אנחנו קופצים מאה שנה קדימה אחרי אירועי הסדרה המקורית, ובעונה השנייה נתמודד עם ההשלכות של נפילת קטגט, כשגיבורי הסדרה הופכים לפליטים בסקנדינביה.

הפרויקט הקולנועי שהביא את רמה בורשטין לתודעה הכללית אומנם הגיע לאקרנים כבר לפני עשור, אבל עכשיו הוא מגיע גם לנטפליקס. שירות הסטרימינג מביא בתקופה האחרונה הרבה מאוד תוכן ישראלי מקורי, ונותן הזדמנות לצפייה חוזרת בכמה פנינים נשכחות. אגב, גם "לעבור את הקיר" - הסרט השני של בורשטין בכיכובה של נועה קולר - כבר זמין שם לצפייה.

עונה רביעית לסדרת המתח-אימה-אופל המצוינת של אפל שעלתה לראשונה ב-2019. בין היוצרים - גם בכיסא הבמאי וגם ברשימת המפיקים - מ. נייט שאמלאן ("החוש השישי"), ואם איכשהו פספסתם אותה עד עכשיו אפשר לתפור בינג' ארוך ולהמשיך איתו אל תוך העונה החדשה. מבלי לספיילר, "סרבנט" (או המשרתת בתרגום חופשי) עוסקת בכל מיני דברים שמשתבשים מרגע שמטפלת נשכרת לעבוד בבית של זוג אמיד ועסוק בפילדלפיה.

די הרבה זמן עבר מאז עלתה העונה הראשונה של "ציידים" - דרמה שמתרחשת בשנות ה-70 של המאה הקודמת, ושבמרכזה מעין חבורת נוקמים שמחפשת לאתר ולטפל בנאצים שהצליחו לברוח ולחמוק ממשפט. את הקאסט מוביל אל פצ'ינו הנהדר, והסדרה משלבת אירועים היסטוריים אמיתיים לצד הרבה מאוד בדיה. כשעלתה הואשמה בזילות השואה, אבל בעינינו פנטזיות נקמה הן אמצעי לגיטימי לגמרי כדי להתמודד עם הטראומה.