מת'יו פרי התנצל בפומבי על כך ששאל בספרו החדש מדוע "קיאנו ריבס עדיין מתהלך בינינו", בעוד ששחקנים אחרים מתו כתוצאה מהתמכרות. ספרו החדש של פרי צפוי לצאת בשבוע הבא באופן רשמי, אולם בינתיים פורסמו באינטרנט חלקים ממנו.
2 צפייה בגלריה
(צילום: Lam Yik Fei/GettyImagesIL, AP )
בהצהרה ששיחרר פרי לתקשורת הוא התייחס למה שכתב על ריבס בספרו, ואמר: "אני למעשה מעריץ גדול שלו. פשוט בחרתי שם רנדומלי, טעות שלי, אני מתנצל. הייתי צריך לשים את השם שלי במקומו".
בחלקים שפורסמו מספרו החדש, Friends, Lovers, and the Big Terrible Thing, כתב פרי כי "זה תמיד נראה כאילו הבחורים המאוד מוכשרים נופלים. למה אלו שחושבים באופן עצמאי כמו ריבר פיניקס והית' לדג'ר מתים, אבל קיאנו ריבס עדיין מתהלך בינינו?"
2 צפייה בגלריה
ריבר פיניקס
ריבר פיניקס
ריבר פיניקס
(צילום: Gettyimages)
כוכב "חברים" התייחס שוב לריבס בספר כשכתב על מותו של השחקן כריס פארלי, גם הוא כתוצאה ממנת יתר. "עשיתי חור בקיר של חדר ההלבשה של ג'ניפר אניסטון כשגילתי זאת. קיאנו ריבס מתהלך בינינו". בהמשך הספר לא מוסבר מה פשר ההתייחסות החוזרת של פרי לריבס, שככל הידוע לא שיתף פעולה איתו באף סרט או סדרת טלוויזיה עד כה.
לקראת יציאת ספרו חשף פרי לפני כשבועיים כי לפני ארבע שנים הוא היה על סף מוות בעקבות התמכרויות שונות. "הרופאים אמרו למשפחה שלי שהסיכוי שלי לשרוד הוא שני אחוזים. חיברו אותי למכונת הנשמה שתפקידה היה לנשום במקום הלב והריאות", אמר השחקן בריאיון למגזין "פיפל". הוא הוסיף כי היה בתרדמת במשך שבועיים, וציין: "חמישה אנשים חוברו למכונות הנשמה באותו לילה. ארבעת האחרים מתו ואני שרדתי. אז השאלה הגדולה היא למה, למה אני? חייבת להיות סיבה לכך".