שלושה שבועות לאחר שנפצע באופן אנוש כאשר חתול השלג שבבעלותו דרס אותו, השחקן ג'רמי רנר מעדכן במצבו בפוסט שפרסם היום (שבת) באינסטגרם.
1 צפייה בגלריה
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
(צילום: רויטרס)
"אימון בוקר, ההחלטות שלי לשנה החדשה השתנו לחלוטין השנה", כתב, "זה התחיל מטרגדיה עבור כל המשפחה שלי אבל מהר הפך לאהבה מאחדת שמניעה לפעולה. אני רוצה להודות לכולם על ההודעות וההתחשבות בי ובמשפחה שלי - המון אהבה והערכה לכולכם. יש לי למעלה מ-30 עצמות שבורות שיחלימו ויתחזקו בדיוק כפי שהעמיקו הקשרים עם המשפחה והחברים". בפוסט נראה רנר שכוב במיטת חולים בביתו ומבצע פיזיותרפיה.
כזכור, ב-1 בינואר השחקן היה מעורב בתאונה בחווה שבבעלותו מעל אגם טאהו שבנבדה, שבה חתול השלג שבבעלותו דרס אותו בעת שניסה לחלץ רכב של בן משפחה שנתקע בשלג. רנר פונה במסוק לקבלת טיפול רפואי, ועבר ניתוח לטיפול בפגיעה חזקה לחזה מחפץ קהה, כמו גם בכמה פציעות אורתופדיות.
השחקן שחגג את יום הולדתו ה-52 במיטת בית החולים, היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, בפעם הראשונה על "מטען הכאב" משנת 2008 (בבימויה של קתרין ביגלו) והשנייה על "גנב עירוני" מ-2010 (שכתב וביים בן אפלק). בשנים האחרונות הוא מוכר בעיקר כמי שמגלם את הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול.