פסטיבל התמר ישוב במהדורתו ה-24 ויתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 17 ל-22 באוקטובר למשך חמישה ימים של הופעות חיות. מחיר כרטיס לערב אחד של הופעות נע בין 179 שקלים ל-349 שקלים.
1 צפייה בגלריה
רביד פלוטניק, אודיה ושלמה ארצי
רביד פלוטניק, אודיה ושלמה ארצי
רביד פלוטניק, אודיה ושלמה ארצי
(צילום: רז גרוז, אמיר מאירי, מוטי קמחי)
את חגיגת הפתיחה, שתתקיים למרגלות המצדה ב-17 באוקטובר, יוביל שלמה ארצי שיארח את אביב גפן ואת החברים של נטשה. בערב השני של הפסטיבל, שנקרא "פשוט רוקנ'רול" ויתקיים ב-19 באוקטובר, יופיעו על אותה הבמה מוניקה סקס שיארחו את עלמה גוב, ברי סחרוף, רמי פורטיס שיארח את קורין אלאל ודודו טסה שיארח את ריקי גל.
ב-20 באוקטובר יעלו בזה אחר זה אביתר בנאי, יסמין מועלם ופאר טסי ב"אגדה של לילה", למחרת ב-21 באוקטובר יתקיים אירוע "אושפיזין", בהובלתו של רביד פלוטניק שיארח את אהוד בנאי, נגה ארז, גל תורן והאחים סוויסה, כשעדן דרסו ודי-ג'יי פרץ גלאס יהיו המופע הפותח. בערב האחרון של הפסטיבל שנקרא "מרעידים את המדבר" שיתקיים ב-22 באוקטובר, ישתתפו פלד, אודיה, התקווה 6, אושר כהן והדג נחש.
לצד מופעי הערב יתקיימו גם מופעי זריחה על פסגת המצדה, כשב-18 באוקטובר יופיע דויד ברוזה שיארח את קרולינה וב-20 באוקטובר שלומי שבן שיארח את מארק אליהו. ב-21 באוקטובר עמיר בניון יארח את מוש בן ארי וב-22 באוקטובר יופיע עמרי סמדר שיארח את לולה מארש.
בנוסף, ברחבי המועצה אזורית תמר יתקיימו הופעות פתוחות לקהל הרחב, כשבין האמנים המשתתפים נמצאים גיא ויהל, נורית גלרון, שחר אבן צור במופע "אגדה חיה" שמיועד לילדים, בר צברי, אפרת גורן וחבר שוטי הנבואה רואי לוי במופע להקה.