יוצר הסרטים וודי אלן, שנמצא תחת מתקפה בהוליווד בנוגע להאשמות שהשמיעה בתו המאומצת על כך שהבמאי תקף אותה מינית בילדותה, התראיין הערב (ג') מול השחקן אלק בולדווין שאירח את האירוע בחשבון האינסטגרם שלו, ובמהלך הריאיון אמר כי הסרט הבא שלו - ה-50 במספר - שיצולם בפריז, עשוי להיות האחרון שלו.
2 צפייה בגלריה
וודי אלן
וודי אלן
וודי אלן
(צילום: AP)
בריאיון, הבמאי בן ה-86 קידם את ספרו החדש, Zero Gravity ("אפס כוח כבידה", בתרגום חופשי), שמורכב ממאמרים קצרים והומוריסטיים פרי עטו, וכן, דיבר על הקריירה ארוכת השנים שלו. "הרבה מהריגוש אבד", אמר אלן כשנשאל על ידי בולדווין בנוגע למחשבותיו לגבי עשיית סרטים. "פעם, כשהייתי עושה סרטים, [הסרט] היה מגיע לבתי קולנוע בכל רחבי המדינה. היום סרט מקבל מספר שבועות בבית קולנוע, אולי שישה או ארבעה שבועות, ולאחר מכן - הוא מגיע הישר לרשתות הסטרימינג. זה לא מהנה יותר עבורי". הבמאי לא סיפק מידע נוסף אודות הסרט.
כזכור, כבר בשנות ה-90 נשמעו לראשונה הטענות כי אלן תקף מינית את בתו המאומצת דילן פארו, בתה של השחקנית מיה פארו, כשהייתה ילדה. לדבריה, האירוע הראשון התרחש בבית אימה ב-1992, כשהייתה בת שבע ואלן נגע באיבריה האינטימיים. עם עלייתה של תנועת MeToo בשנת 2017, הוצפו מחדש הטענות בתקשורת, והתרבו הקריאות להחרים את אלן מצד במאים, שחקנים ואנשי תעשייה נוספים. לאורך כל השנים, אלן טען בעקביות כי טענותיה של פארו שקריות, ונובעות מ"שטיפת מוח" שמיה פארו כפתה על בתה מאז ילדותה. בשנת 2021 עלתה ב-HBO מקס סדרה תיעודית בשם "אלן נגד פארו", ובה הציפה מחדש את הטענות שלפיהן הבמאי התעלל מינית בבתו.
בולדווין, ששיחק בשלושה מסרטים של אלן, לא העלה את הנושא לאורך הריאיון, ואת האירוע קידם בחשבון האינסטגרם שלו אתמול, בתוספת הכיתוב: "אפס עניין בפוסטים שיפוטיים או מתחסדים". השחקן נמצא במרכזה של טרגדיה שהתרחשה על סט צילומי הסרט Rust, ובמהלכם ירה באקדח ששימש אביזר בסרט והרג בשוגג את הצלמת, הלינה האצ'ינס, וכן, פצע את הבמאי.
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין בחדר החקירות של משטרת ניו מקסיקו
אלק בולדווין בחדר החקירות של משטרת ניו מקסיקו
אלק בולדווין בחדר החקירות של משטרת ניו מקסיקו
(צילום: New Mexico Police)
בתחקור המוות בולדווין אמר שהוא לא סחט את ההדק ואין לו מושג איך הגיעו קליעים חיים אל הסט. בקטע אחר נראה אחד השוטרים מתחקר את הבמאי הפצוע בבית החולים שאמר בין היתר: "שמעתי באנג חזק. זה הרגיש כאילו מישהו בעט בי בכתף ואז מצאתי את עצמי על הקרקע. הסתכלתי וראיתי את הצלמת (האצ'ינס) עם דם שזורם מגבה". במהלך הריאיון השניים לא שוחחו גם על אותו האירוע, ובולדווין אף דאג לכבות את אפשרות השארת התגובות במהלך הריאיון החי.