בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני ולאחר שהבוקר (ד') הופעלו אזעקות בכל רחבי המרכז, נדחתה הופעתה של נועה קירל שתוכננה למחר בפארק הירקון. "חשבתי על זה הרבה, והחלטתי לדחות את ההופעה למועד אחר בעקבות המצב הביטחוני החדש", מסרה הזמרת. ההופעה תתקיים ב-20 באוקטובר, חול המועד סוכות.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל בפארק הירקון
נועה קירל בפארק הירקון
נועה קירל בפארק הירקון
(צילום: רז גרוס)
"איזה מצב הזוי של חוסר ודאות, כל שנייה יש משהו ולא יודעים מה יקרה מחר", אמרה קירל בסרטון שעלה לרשתות החברתיות. "אני חושבת שזאת כן ההחלטה הנכונה, אני בחיים לא אעשה משהו שיסכן את הקהל שלי ואתם חשובים לי יותר מהכול. אני רוצה שנקיים את המופע המטורף שעבדנו עליו בזמן שיאפשר את זה כמו שצריך, ואתם תעודכנו במועד החדש. שולחת אליכם אהבה חיבוקים וחיזוקים ומתפללת לימים שקטים יותר".
מהפקת המופע נמסר בתגובה: "בעקבות הירי הבוקר לעבר תל אביב ושינוי המציאות הביטחונית החליטו, מפיקי המופע לייב ניישן ישראל ונועה קירל במשותף לדחות את ההופעה שתוכננה למחר למועד חדש. כל הכרטיסים שנרכשו כוחם יפה לתאריך שיקבע ואין צורך לבצע חילוף כרטיסים. בימים הקרובים תעדכן ההפקה על מועד המופע".
אמש, במסיבת העיתונאים לקראת המופע, קירל התייחסה לקיום ההופעה בצל המצב הביטחוני המסלים בצפון: "אני מרגישה מחויבת לקהל שלי, מחויבת לעולם התרבות הישראלי לצד המלחמה, לצד הטרור, להראות שהם לא ינצחו אותנו כי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר, אף אחד לא יודע כמה זמן המלחמה הזאת תימשך", אמרה לפני ביטול האירוע, והוסיפה: "אני לא רואה סיבה - כל עוד פיקוד העורף לא עוצר אותי - אני לא אעצור. מוזיקה זה הדבר הכי מקסים שיש בעולם, אני מחויבת לתת את זה לקהל שלי ולמדינה שלי".
פורסם לראשונה: 10:50, 25.09.24