סדרת המופת של HBO מגיעה לסופה בעונה רביעית שכולם מחכים לה. עלילות משפחת רוי, התככים, המזימות, התיעוב ומעל הכול - האפשרות שלנו להציץ על הכול כצופים מהצד ולהודות לאלוהים שלא נולדנו לכסף (אבל בעצם, על מי אנחנו עובדים). בעידן של טלוויזיה כל כך משובחת, זה בבחינת אירוע של ממש.

דרמה קומית אוסטרלית שעוקבת אחרי כתבת אוכל שחיה בעיקר חיי הוללות של טעמים, שתייה והדוניזם מוחלט, וניצבת פתאום באמצע החיים בפני משבר בריאותי. הדבר הזה מאלץ אותה לשנות את שגרת החיים שלה, ולצאת למסע דרך כל מה שאמור להיות בריא ולגרום לה להרגיש טוב יותר, פיזית ונפשית.

מבוסס על רב-המכר של מ. א. וולש. סיפור מרתק על עיירה שמכונה מסתורית מבטיחה לתושביה למצות את הפוטנציאל שלהם בכל תחומי החיים, ובכך להבטיח להם עתיד טוב יותר וחיים מאושרים. ההבטחה של המכונה גורמת לאנשים לחשוב מחדש על הקריירות שלהם, בני הזוג והבחירות בכלל. בתפקיד הראשי כריס או'דאוד המושלם ("IT Crowd", "מסיבת רווקות").

בסדר, אז לא מדובר בקולנוע עילית. אז מה. סרט ההמשך ללהיט של נטפליקס, בכיכובם של ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר, שבגלגול החדש מנהלים כבר סוכנות בילוש בעצמם, ומקבלים תיק חקירה שיכול לבנות להם את הקריירה.

טארון אגרטון ("רוקטמן") מככב בסרט הביוגרפי הזה, שחוזר אל המאבק המפתיע והמטורלל שהתנהל על זכויות היוצרים של המשחק הפופולרי "טטריס", ואיך הפך להצלחה מסחררת בקנה מידה עולמי. אם יש לכם אפילו טיפה של נוסטלגיה לתופעה הזאת - אל תחמיצו.