הזמר איתי לוי הכריז היום (ד') על מופע חדש בהיכל מנורה בתל אביב, שיתקיים ב-4 בינואר, אחרי המופע הקודם שנדחה. המכירה תיפתח קודם לכל רוכשי הכרטיסים של המופע שבוטל בעקבות המצב, ולאחר מכן יפתחו הקופות לקהל הרחב.
1 צפייה בגלריה
איתי לוי
איתי לוי
איתי לוי
(צילום: אמיר מאירי)
המופע של לוי צפוי לכלול את הלהיטים האהובים מהעשור האחרון, בשילוב השירים מהאלבום החדש. "זה לא אותו המופע של לפני 7 באוקטובר", הדגיש הזמר. "זה מופע אחר כי אנחנו עם אחר. הרבה יותר חזקים ומאוחדים.
"בחודשיים האחרונים אני פוגש אתכם בשטח וכל פעם אתם שואלים אותי 'מתי יש הופעה בקרוב?' עם יד על הלב, הבטן מתהפכת לי מהמחשבה, ונכון שיש הרבה סיבות למה לא, אבל הסיבה המרכזית ללמה כן היא אתם", כתב הזמר. "כמה שאנחנו בעורף חייבים להיות חזקים, כמה אנשים צמאים להתפרק קצת, להתנתק לשעתיים ולמלא את הנפש. אני מזמין אתכם למופע, יהיה שונה זה בטוח, נתחבר, נשיר, נרקוד, נתרגש ביחד ונרפא את הלב. אני מבטיח לכם שבכל רגע על הבמה נרגיש כמה עם ישראל חי!".
המופע יתקיים על פי הנחיות פיקוד העורף בהתאם למגבלות ההתכנסות ויכלול עד 5,000 איש. בהיכל מנורה אין מרחב מוגן המותאם לכמות כזו של קהל, אולם במידה שתישמע אזעקה במתחם - על באי המופע להישאר יישובים בכיסאות ולשים ידיים על הראש במשך 10 דקות.