טקס המשפחות הלאומי לזיכרון מתקפת הטרור של 7 באוקטובר ייערך בפארק הירקון עם קהל מצומצם בלבד, זאת בשל הנחיות פיקוד העורף שמגבילות את ההתקהלות בצפון ובגוש דן.
1 צפייה בגלריה
 אולם קולנוע קהל אילוס אילוסטרציה
 אולם קולנוע קהל אילוס אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
"המארגנים מצטערים להודיע כי הכרטיסים ששוריינו עבור הקהל הרחב מבוטלים, וקוראים לאזרחים להישמע להנחיות מצילות החיים, לצפות בטקס באזור מגוריהם בצורה קהילתית, ולעמוד יחד בשעה 19:10 לדקת דומיה בסולידריות עם המשפחות שיהיו בפארק", נמסר מההפקה.
בהפקה ציפו לכ-40 אלף אנשים בקהל שכבר שריינו כרטיסים חינמיים לאירוע בהנחיית רותם סלע וחנוך דאום. אולם כאמור בשל ההסלמה בצפון ומגבלות ההתקהלות, בין היתר בגוש דן (התקהלויות של עד אלפיים איש בלבד), שינו את התוכניות.
בטקס צפויים להופיע בין היתר: זהבה בן, ישי לוי, מרגלית צנעני, שלמה ארצי, קורין אלאל, שלום חנוך, בועז שרעבי, אביב גפן, ריטה, גלי עטרי, ויהודה פוליקר.
יונתן שמריז, אחיו של אלון שמריז ז"ל שנחטף ונורה בשוגג על ידי חיילי צה"ל, אמר: "כפי שהבטחנו לכם ולעצמנו, הטקס יתקיים בכל תרחיש ויצפו בו מיליונים בישראל ובעולם. אני מבקש להתנצל מעומק הלב בפני כל מי שנרתמו, דחפו, תרמו, התרגשו וציפו לחבק את המשפחות שיהיו איתנו בפארק. עוד יבואו ימים טובים, בהם נעמוד יחד כולנו, בלי הגבלות ובלי מחיצות".