אירוע התמיכה בקהילת האינדינגב, שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע הקרוב בטרמינל חיפה, בוטל בעקבות הגבלות פיקוד העורף והמלחמה בצפון. "לצערנו הרב, עקב המצב הבטחוני והגבלות ההתקהלות בחיפה, אנחנו לא יכולים לקיים את אירועי התמיכה באינדינגב", נכתב בפוסט שפורסם בעמוד הרשמי של הפסטיבל.
1 צפייה בגלריה
עלמה גוב, אסף אמדורסקי ונגה ארז
עלמה גוב, אסף אמדורסקי ונגה ארז
עלמה גוב, אסף אמדורסקי ונגה ארז
(צילום: מוטי קמחי, רז גרוס)
"אנחנו בוחנים אופציות לתאריכים חלופיים ונעדכן בהקדם", הוסיפו, ועדכנו כי רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר כספי. "תודה לכולם על כל החום והאהבה. זה באמת לא מובן מאליו, וכל כך רצינו כבר להתראות. מתפללים לימים שקטים ולהחזרת החטופים".
ההכרזה על אירוע התמיכה, שבו היו אמורים להשתתף בין היתר שייגעצ, אסף אמדורסקי, נגה ארז ועלמה גוב, הגיעה אחרי שלפני מספר שבועות נודע כי הפקת הפסטיבל לא מתכוונת לחזור לקיים את האירוע המוזיקלי במצפה גבולות "עד שאחרון החטופים יחזור הביתה, ועד שאנחנו נוכל לחזור לבית שלנו בגבולות.
"לא הצלחנו להחזיר את כולם וזה בלתי נתפס שעוד רגע שנה שלמה והם עדיין שם. נכשלנו ובענק. כואב הלב על הסבל הנורא שהם עוברים. אין יום שהכאב הזה לא מפלח את הלב", נכתב.
באותו הפוסט המטלטל שפרסמו ברשתות החברתיות כתבו מארגני האירוע אודות השנה הקשה שעברה על חברי הקהילה והקיבוצים מאז אותה השבת ב-7 באוקטובר. קהילת הפסטיבל ספגה נזג כלכלי עצום שזכה להתגייסות רחבה מצד ציבור המאזינים.