חברת הכנסת טלי גוטליב התראיינה הבוקר (א') לתוכניתם של יקי אדמקר וישראל כהן בתחנת הרדיו החרדי "קול ברמה", והתבטאה בבוטות בנושא ההתעלמות יוצאת הדופן של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ממותו של הסופר והמשורר יהונתן גפן: "כששואלים למה נתניהו לא הספיד את יהונתן גפן, הוא [גפן] אמר על בנימין נתניהו בהקשר של יוני נתניהו, שנפל במבצע אנטבה...", "-'שהאח הלא נכון מת'", השלים אותה אחד המנחים, וגוטליב המשיכה, "...אז אני צריכה להספיד את מי שכתב טורים נוראיים על ימין ועל דתיים? בעיניי שתיינות, סמים, בוהמייניות ופריצות לא מייצגות את מדינת ישראל".
1 צפייה בגלריה
טלי גוטליב ואביב גפן
טלי גוטליב ואביב גפן
טלי גוטליב ואביב גפן
(צילום: יואב דודקביץ', שאול גולן)
בדבריה התייחסה גוטליב לקטע מתוך תכנית הסאטירה "משחק מכור", ששודרה לרגל הבחירות בשנת 2006, ושבמהלכה התייחס גפן לראש הממשלה נתניהו בתור "האח הלא נכון שנשאר בחיים", ובין היתר אמר כי הוא "מתפלל למגה-פיגוע שיחזיר אותו לימיו הטובים".
נפרדים מיהונתן גפן - סיקור נרחב:
השיחה עם גוטליב ברדיו נחתכה על ידי מנחי התוכנית, שאמרו כי הקהל ודאי לא מכיר את יהונתן גפן, ולדברים אלה היא הגיבה, "וטוב שכך. טוב שנחסך מהם".
אביב גפן הגיב לאותם הדברים שנאמרו על ידי חברת הכנסת גוטליב בחשבון הטוויטר שלו: "ותודה ענקית לטלי גוטליב שהעניקה ממד חדש למושג 'ניחום אבלים'"; בנו דילן גפן, הוסיף וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "מדברת מי שכונתה בעולם המשפט 'המלאך השומר של האנסים', מאוד אירוני".