ביקור יוקרתי שצפוי בישראל: מנכ"ל נטפליקס טד סרנדוס צפוי להגיע לביקור בישראל בחודש הקרוב, וכבר נקבעו לו פגישות בלוחות הזמנים של נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר התקשורת יועז הנדל, כך נודע ל-ynet.
1 צפייה בגלריה
טד סרנדוס
טד סרנדוס
טד סרנדוס
(צילום: AP)
ביקורו של סרנדוס בישראל תוכנן בשבועות האחרונים, וכבר נוצר הקשר עם הלשכות הרשמיות לצורך קביעת פגישות. בנוסף, סרנדוס אמור להגיע לבקר גם בסט של אחת מהפקות הטלוויזיה בישראל.
הביקור של סרנדוס בישראל מגיע כשברקע כוונתו של שר התקשורת הנדל לייצר מתווה עבודה עם ענקית התוכן האמריקנית בישראל, ולהביא לכך שהיא תחויב להפיק תכנים ישראלים. החוק שאותו מגבשים בלשכתו של שר התקשורת הנדל נמצא בעבודה וטרם הועלה לכנסת.
סרנדוס עלה לכותרות בשנה שעברה אחרי שיצא להגנתו של הקומיקאי דייב שאפל שהתבדח על קהילת הלהטב"ק וספג ביקורות בעצמו. בנוסף לכך, בחודש שעבר נודע כי ענקית הסטרימינג נטפליקס נפלה ב-35% במסחר בוול סטריט, אחרי פרסום דו"חות מאכזבים לרבעון הראשון של 2022 בו רשמה ירידה של 200 אלף לקוחות - לראשונה מזה עשור. לטענת החברה, הסיבות לכך היו האינפלציה החמורה שמשתוללת בארצות הברית ובמדינות רבות נוספות בעולם, המלחמה בין רוסיה לאוקראינה והתחרות הקשה מולה היא מתמודדת בשוק המתפתח.
בעקבות הירידה בקצב המנויים החדשים, נטפליקס עשויה לשקול להשיק גרסה מוזלת של השירות שלה שתכלול פרסומות, בדומה למודל של מתחרותיה העולות - HBO מקס ודיסני+. ריד הסטינגס, מנכ"ל החברה, אמר כי "מי שעקב אחרי נטפליקס יודע שאני נגד המורכבות של פרסום וחובב גדול של הפשטות של מנויים. אולם, עם כמה שאני חובב גדול של המודל הזה, אני חובב יותר גדול של יכולת הצרכן לבחור".
במקביל, נטפליקס סיפקה תחזית קודרת גם לרבעון הבא, לפיה היא צפויה לאבד שני מיליון מנויים נוספים - זאת על אף עלייתן הצפויה של עונות חדשות ללהיטים "דברים מוזרים" ו"אוזרק", כמו גם הסרט החדש שלה "האיש האפור" (The Grey Man), בכיבובם של כריס אוונס וריאן גוסלינג.