אגם בוחבוט הופיעה הבוקר (ה') במסיבת הסיום של תיכון אמית בבאר טוביה, כשבמהלך הופעתה תלמיד התפרץ לבמה וניסה לחבק את הזמרת - מה שעורר את התערבותו של אחד ממאבטחיה של בוחבוט. אותו מאבטח דחף את התלמיד, שמשך בשיערה כשנהדף מהבמה. צפו בתיעוד מהתקרית:
תלמיד עולה לבמה בהופעתה של אגם בוחבוט בתיכון באר טוביה, נהדף על ידי אחד המאבטח ומושך בשיערה של הזמרת
"חברים קודם כל דבר ראשון, אני בסדר. קצת בהלם אבל בסדר", כתבה הזמרת בחשבון האינסטגרם שלה. "זה מתחיל בלזרוק דברים עליי ועל כל הצוות שלי וממשיך בלהתפרץ לבמה ולמשוך ככה בשיער. זה יכול היה להיגמר אחרת!!! אתם לא מבינים שאתם מסכנים פה גם את עצמכם. גם אם הכוונה היא טובה וגם אם זה 'בסך הכול סלפי'. יש דרך להמתין בסבלנות ולחכות לסוף ההופעה.
"אני מוקפת באנשי צוות הכי מדהימים שיש ותאמינו לי שאם תפנו אליהם תקבלו את מלוא תשומת הלב. בכל מקרה אנחנו עוברים ימים קשים וכואבים במדינה שלנו ובסוף הכול הופך להבל הבלים.אני מקווה שיגיעו ימים טובים יותר. תודה לכולם על ההודעות והדאגה".
1 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט
אחד ההורים שנכח במקום שחזר בשיחה עם ynet: "הבן שלי סיים י"ב עכשיו בתיכון אמית בבאר טוביה, שם אגם הופיעה. אחד התלמידים עלה [לבמה] לעשות סלפי איתה, כשפתאום אחד השומרים קפץ עליו כאילו תפס איזה מחבל. מסכן, [הילד] גם נפצע ביד ובצוואר, והבנתי שגם אגם נפצעה, כי היא בכתה. הוא משך לה בשיער אבל לא בכוונה, כמו שרואים בסרטון - התקילו אותו.
"השומר התנהג בצורה מזעזעת, הוא היה צריך לטפל בזה ברוגע, הוא לא היה מקצועי בכלל לדעתי. בסך הכול ילד בכיתה י', קטן, חמוד. הוא קפץ עליו כאילו ראה איזה מחבל. התנהגות מזעזעת של השומר, לא מקובלת. עכשיו מעבירים סרטונים של הילד, עושים לו שיימינג בבית ספר. הוא ממש מתבייש, לא נעים לו.
"ההתנהגות הייתה שם ממש קלוקלת. הם רוצים שילד לא יעלה? שישימו מאבטחים על הבמה ולא מאבטח מאחור, שקופץ כמו רמבו. כולה אגם בוחבוט שבאה לבית ספר תיכון, זה לא נשיא ארצות הברית או גנץ שהגיע לעזה". עוד הוסיף אותו הורה שאותו התלמיד שהתפרץ לבמה הוא "ילד טוב, ילד מקסים".
דיצה אדרי, מנהלת התיכון, שלחה לפני זמן קצר הודעה להורי בית הספר, ובה כתבה: "חשוב לנו לשתף אתכם באירוע שאירע. לקראת סוף ההופעה עלה אחד התלמידים על הבמה בשל רצונו להצטלם עם הזמרת. המאבטח של הזמרת קפץ עליו מתוך חשש לשלומה של הזמרת, התלמיד נבהל, מעד, החזיק באגם ושניהם נפלו על רצפת הבמה.
"ההופעה כמובן הופסקה ונגרמה עוגמת נפש רבה לכולנו. הצוות החינוכי קיים שיחה עם התלמיד ועם הוריו, הבהרנו לתלמיד את חומרת המעשה והנושא יטופל ברמה המשמעתית והחינוכית. התלמיד ביקש להתנצל בפני הזמרת ובפני תלמידי בית הספר והצוות החינוכי והביע חרטה גדולה על כך".
בשלב זה אין מעורבות משטרה, ולא הוגשה תלונה נגד אף אחד מהמעורבים באירוע.