יום אחרי שהראפר שון קומבס, שידוע בשם הבמה שלו דידי, הואשם באונס ובהתעללות פיזית על ידי זוגתו לשעבר הזמרת קאסי ונטורה, השניים הגיעו להסדר - כך דווח אמש (ו') באתר "דדליין".
2 צפייה בגלריה
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
שון "דידי" קומבס וקאסי
(צילום: AP)
בשלב זה טרם פורסמו פרטים נוספים אודות ההסדר שהגיעו אליו השניים, אך על פי הדיווחים שולם לזמרת סכום כסף גבוה במסגרתו. "החלטתי לפתור את העניין בהסכמה ובתנאים שיש לי עליהם שליטה מסוימת", מסרה ונטורה בהצהרה לתקשורת. "אני רוצה להודות למשפחה, למעריצים ולעורכי הדין על התמיכה הבלתי מעורערת". דידי מצידו הגיב בקצרה: "החלטנו לפתור את הסוגייה בהסכמה, אני מאחל לקאסי ולמשפחתה בהצלחה".
זמן קצר לאחר פרסום התביעה, נציג מטעמו של הראפר הכחיש את הטענות, כתב כי הן "פוגעניות ושערורייתיות" וכי הגיעו לאחר שוונטורה דרשה 30 מיליון דולר. "גברת ונטורה החליטה להגיש תביעה רצופת שקרים מקוממים וחסרי בסיס, במטרה להכתים את המוניטין של מר קומבס ולהרוויח כסף", נכתב בהצהרה.
2 צפייה בגלריה
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
שון "דידי" קומבס וקאסי
(צילום: AP)
עורך דינה של ונטורה, דאג וויגדור, אמר ל"ניו יורק טיימס" כי הציעו לה "סכום בן שמונה ספרות על מנת להשתיק אותה ולמנוע את הגשת התביעה", אולם זו דחתה את ההצעה. לאחר הסכם הפשרה, וויגדור הוסיף כי הוא גאה בה על כך שמצאה כוחות לצאת לתקשורת עם התביעה ואמר כי העניין הסתיים "לשביעות הרצון ההדדית של שני הצדדים".
תביעתה של ונטורה מתארת את מערכת היחסים של השניים שנמשכה למעלה מעשור כהרסנית ואפלה, כאשר לדבריה הראפר שלט בחייה האישיים והמקצועיים של ונטורה, ושבה במשך שנים ספגה מכות פראיות, מעשים מיניים בכפייה ואיום מתמיד באלימות. עוד על פי התביעה, היא התמודדה עם "מעגל של התעללות, אלימות וסחר במין" עד שמערכת היחסים ביניהם הסתיימה ב-2018. בהצהרה ל"ניו יורק טיימס" אמרה הזמרת שאחרי "שנים בדממה ובחושך, אני סוף סוף מוכנה לספר את הסיפור שלי, ולהשמיע את קולי לטובת נשים אחרות שמתמודדות עם אלימות והתעללות במערכת יחסים".