אגם רודברג חוזרת לשחק בתיאטרון בית ליסין בתום פסק זמן בן כשנתיים וחצי, בהן ילדה שתי בנות - כך נודע היום (ה') ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
אגם רודברג
אגם רודברג
אגם רודברג
(צילום: עידו לביא)
"אני מאושרת לחזור לבית ליסין אחרי שנתיים וקצת שלא שיחקתי והבאתי לעולם שתי בנות מתוקות" אמרה ל-ynet. "אני חוזרת עם מחזה יפייפה, המטפל ברגישות והומור בנושא מערכות יחסים על כל גווניהן, ומתרגשת רק מהמחשבה לפגוש שוב את הקהל".
רודברג, שהצטרפה לצוות השחקנים של תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר לפני קצת פחות מעשור, תככב בהצגה "סיפור אהבה". שם תגלם בחורה צעירה המנהלת רומן עם צעירה אחרת שחולמת להקים עמה משפחה. הכול מסתבך כשימים ספורים לפני הלידה, דמותה של אגם מחליטה להיפרד ולהקים בית אחר משלה. 12 שנים מאוחר יותר, אהובתה לשעבר חוזרת לחייה בשל בעיות רפואיות ומנסה לשכנע אותה לאמץ את בתן המשותפת.
2 צפייה בגלריה
אגם רודברג
אגם רודברג
אגם רודברג
(צילום: כפיר בולוטין)
ההצגה, שיביים עידו רוזנברג ("אפס ביחסי אנוש", "לעבור את הקיר"), תתחיל חזרות בעוד כחודש והיא צפויה לעלות על הבמה בנובמבר.
רודברג היא בוגרת הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ומאז הצטרפותה לבית ליסין שיחקה בהצגות רבות, בהן "אילוף הסוררת", "הוא הלך בשדות" ו"לילה אחד מרקוביץ'", כשעד לשלב מתקדם בהריונה המשיכה לשחק על במות התיאטרון. על אף ההפסקה שלקחה מהתיאטרון, המשיכה רודברג להופיע על מסך הטלוויזיה, בין היתר בסדרה המצליחה "חזרות" שמתרחשת בתיאטרון.