דרמה קומית ישראלית העוסקת בחאנשי, צעירה דתייה מארצות הברית שנוסעת לישראל במטרה לנטוש הכול (בעיקר את החתונה שאורגנה לה) ולצאת למסע פרוע וחסר גבולות בארץ. המסע הזה מעמיד אותה במבחנים וגורם לה להתעמת עם הזהויות הסותרות שלה - זו הדתית וזו המינית.

סדרת דוקו בשני חלקים שעוסקת בדמותו של בארני הדינוזאור, שהפך מבובה ידידותית ואהובה לכזאת שמעוררת אמוציות של אלימות וזעם. הדוקו עוקב בעזרת ראיונות עם יוצרי הסדרה המקורית, בעלי הזיכיון והמבקרים אחר עליית התגובות הזועמות כלפי בארני, ותוהה מה כל זה אומר על הצורך האנושי שלנו לשנוא.

תוכנית הריאליטי המדוברת של נטפליקס חוזרת לעונה רביעית. התוכנית מקבצת כידוע רווקים ורווקים צעירים ואטרקטיביים אך אוסרת עליהם לקיים יחסים פיזיים מכל סוג במשך חודש שלם, כשהתמריץ הוא כמובן פרס כספי בסך מאה אלף דולר.

אחרי שזכתה בשני פרסי אמי - אחד ליוצרת קווינטה ברונסון והשני לשחקנית שריל לי ראלף - וכבר חודשה לעונה שנייה, מגיעה ההצלחה המוקומנטרית גם אלינו לאחר שעלתה בספטמבר מעבר לים. "אבוט" עוקבת אחר ג'אנין גיטס, מורה בכיתה ב' שעושה הכול כדי לעזור לתלמידיה בבית הספר העני שבו היא מלמדת בפילדלפיה, ושממש לא במקרה כל התלמידים בו הם שחורים. לצידה קבוצת מורים מגוונת ומנהלת אחת קצת חסרת רגישות, וביחד ובנפרד הם לא מוותרים על הרצון לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים.


סדרה מתוקה דוברת ספרדית, שבמרכזה שני גברים מברצלונה והחיפוש שלהם אחרי אהבה. אחרי תקרית גוסטינג מכאיבה, אלכס מחליט להשאיר הודעה זועמת, אבל זו מוצאת את דרכה למספר טלפון של בחור אחר בכלל - מה שיכול להוביל אותם זה לזרועות זה.