טרגדיה במהלך הופעה: אור ויטקובסקי, איש הצוות הטכני של הזמר יהלי סובול הלך לעולמו בגיל 33 אחרי שהתמוטט במהלך ההופעה אמש (שבת) בזאפה הרצליה.
2 צפייה בגלריה
אור ויטקובסקי
אור ויטקובסקי
אור ויטקובסקי
(צילום מתוך אינסטגרם)
אימו של אור, רונית, אמרה ל-ynet: "הוא היה ילד רגיש וחייכן שאוהב לעזור לכולם. הוא אהב מאוד את המשפחה שלו, והיה מטורף על האחיינים שלו. בשנים האחרונות הוא מצא בית חדש בעולם המוזיקלי והזמרים היו כמו המשפחה שלו, הוא מאוד מאוד אהב אותם, עשה הכול בשבילם. זה היה כל עולמו".
"הלב נשבר", כתב סובול בחשבון האינסטגרם שלו, "חבר הצוות האהוב שלנו, אור ויטקובסקי, חש ברע אתמול במהלך ההופעה שלי. הוא פונה לבית חולים ושם נפטר. את הבשורה האיומה קיבלנו מיד לאחר ההופעה. קשה לתאר את ההלם והצער. אור היה קסם של בחור. אדם מאוד צנוע, עדין וטוב לב. תמיד עוזר לכולם עם החיוך הביישני שלו. הכרנו דרך המוזיקה. אור אהב את הלהקה, ומאוהד של הלהקה הפך באופן טבעי לאורך השנים לחבר צוות מלא. נזכור ונאהב אותו תמיד".
2 צפייה בגלריה
יהלי סובול, מתוך הלוויתו של מאיר ויזלטיר
יהלי סובול, מתוך הלוויתו של מאיר ויזלטיר
יהלי סובול
(צילום: יאיר שגיא)
גם הזמר פיטר רוט, חברו של סובול בהרכב מוניקה סקס, ספד לו: "אור ויטקובסקי המתוק איננו. במשך שש שנים הוא ליווה אותי ורבים אחרים בהופעות, צילם, תיעד רגעים, עזר להפקה עד שהפך בעצמו לחבר צוות מן המניין. אור, כשמו כן הוא, היה אור גדול וחייכן שכולו טוב. כולנו כבר מתגעגעים אליך".
ויטקובסקי הותיר אחריו, אמא, אחות, אח וארבעה אחיינים. הלוויתו תיערך מחר ב- 11:00 בבית העלמין ירקון בשער החסד.